Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä näytät sinä, joka kerrot olevasi tavismies, joka ei kelpaa naisille?

Vierailija
15.03.2019 |

Kiinnostaa, koska näen jatkuvasti ja kaikkialla vain hyvin hyvin tavallisia ns. peruspulliais-miehiä, jotka näyttävät olevan parisuhteessa, osalla on jopa lapsiakin! Niitä kovin komeita tai hyvässä asemassa olevan näköisiä ei nyt ihan liian paljon kaduillamme talsi.

Kuitenkin tällä palstalla väitetään, ettei naisille "tavismies" kelpaa. Joten millaisia nämä palstan tavikset sitten ovat?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sua kiinnostaa? Me ollaan kaikki kynäkaulaisia 50kg 160cm miehiä täällä. Niinhän te sanotte. Naama on mordorin örkin näköinen ja ammatti roskakuski.

Vierailija
2/14 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisen näköinen, tukka päässä eikä ylipainoa ole. Nyt toisella kierroksella ja aikaisemmasta liitosta 3 lasta. M44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sua kiinnostaa? Me ollaan kaikki kynäkaulaisia 50kg 160cm miehiä täällä. Niinhän te sanotte. Naama on mordorin örkin näköinen ja ammatti roskakuski.

No kyllä kiinnostaa, kun teidän mukaanne ette taviksina naisille kelpaa mutta IN REAL LIFE tavikset kyllä näyttävät kelpaavan. Niin kuule kun vaan mietin, että onko meillä erilainen käsitys taviksesta.

Vierailija
4/14 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en ole tavis millään mittarilla, ja olen huomannut että ei naisille enää mikään kelpaa.

Vierailija
5/14 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Quasimodot ne täällä kirjoittelevat.

Vierailija
6/14 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä kiinnostaa, kun teidän mukaanne ette taviksina naisille kelpaa mutta IN REAL LIFE tavikset kyllä näyttävät kelpaavan. Niin kuule kun vaan mietin, että onko meillä erilainen käsitys taviksesta.

Olen paremman näköinen kuin tavis. Mitäs nyt?

Vierailija
7/14 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä en ole tavis millään mittarilla, ja olen huomannut että ei naisille enää mikään kelpaa.

Älä enää kiduta itseäsi hyvä mies näillä suomalaisilla naisilla jotka ovat amerikkalaisten roska ohjelmien ja kulttuurin pilaamia. Mä luulin pitkään, että minussa on jotain vikaa sitten matkustelin keski ja etelä euroopassa. Koskaan ei ollut ongelmia saada kauniita naisia siellä. Suomalainen nainen on ihan oma rotunsa. Ei voi verrata  muihin eurooppalaisiin naisiin. Hyvää matkaa ja pidä hauskaa. Tunnet kerrankin itsesi mieheksi, koska tässä maassa se on vaikeaa ja kiellettyä!

Vierailija
8/14 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen paremman näköinen kuin tavis. Mitäs nyt?

No miksi et sitten "kelpaa"? Luulisi nyt kelpaavan, kun naisillehan täällä kerrotun teorian mukaan kelpaa vain hyvännäköinen mies. Onnea sinulle siis, ovet ovat avoinna, maailma on avoinna! Voit jättää meidät tavisnaiset vaikka huomiottakin ;)

Vierailija
9/14 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt partasuu. Kroppa 80-kiloisen ja naama 150-kiloisen

Vierailija
10/14 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan hyvältä. Iskävarataloinen partasuu, saa hyvin olla lyhyenläntäkin, kelpais mulle. ❤️

Vierailija
11/14 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista koskaan väittäneeni, että ulkonäkö olisi kelpaamattomuuteni syy. En mä mikään malli ole ja nyt vanhemmilla vuosilla myös hieman keskivartalolihava. Pituuttakin on alle 180 cm, eikä partakaan kunnolla kasva. Hiuksia löytyy tuuheasti, karvoja muualtakin, urheilullinen elämä näkyy vielä jotenkin vartalossa, joten ihan hinteläläski en myöskään ole. Ei tämmöisellä ulkonäöllä varustettua yksikään nainen ikinä lähesty, mutta en usko, että myöskään heitä olemuksellani karkotan.

Kyllä ne kelpaamattomuuden syyt mulla löytyy ihan muista jutuista.

Vierailija
12/14 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan hyvältä. Iskävarataloinen partasuu, saa hyvin olla lyhyenläntäkin, kelpais mulle. ❤️

Toivottavasti tykkäät myös miestisseistä ja selkäturkista

Vierailija
13/14 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munsta ei saa tavista vaikka kuinka stailattaisiin.

Vierailija
14/14 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tykkäät myös miestisseistä ja selkäturkista

Kelpaa. Tykkään muhkummista miehistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä