Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko työsssä jota kohtaan tunnet suurta intohimoa ja paloa?

Vierailija
15.03.2019 |

Tyyyliin että tuntuisi että paloa riittäisi tehdä vaikka vuorokauden ymäpäri duuunia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Tykkään opettamisesta ihan mielettömästi. Tällä hetkellä on kova draivi päällä!

Vierailija
2/13 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Tykkään opettamisesta ihan mielettömästi. Tällä hetkellä on kova draivi päällä!

Miten se illmenee? Pyritsä hankkiin kokoaika taustatietoa ja kehitttymään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä siitä työstä niin ylettömän innostunut ole mutta tilipussi on mukava asia johon olen äärimmäisen mieltynyt. Työn hoidan kyllä asiallisesti ja lusmuilematta, se näkyy tilipussissa :).

Vierailija
4/13 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen opetustyössä ja vihaan sitä. Mielipiteitä?

Vierailija
5/13 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen työ on vain taiteilijoilla, ei suinkaan tavallisilla duunareilla.

Vierailija
6/13 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla riittää paloa 7,5 tuntia. Paras duuni, mutta en kyllä aio tehdä mitään killeritunteja vaikka painostusta olisikin.

Vierailija
7/13 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaista työtä ole olemassakaan. Harrastuksia kohtaan tunnen suurta paloa ja intohimoa ja olen valmis käyttämään kaiken ylimääräisen rahan niihin. Mutta töissä käyn vain ja ainoastaan rahan takia ja yritän saada myytyä työpanokseni mahdollisimman kalliilla.

Vierailija
8/13 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.. Saan tehdä töitä eläinten parissa ja harrastan myös paljon vapaa ajalla eläin juttuja... Ihan unelma duuni.. Saan tehdä töitä suuren rakkauteni parissa.. Onnenpotku

Vierailija
9/13 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää. Työ on ihan kivaa, työpaikan olosuhteissa olisi parantamisen varaa ja palkkakehityskin on pysähtynyt. Tosin verotus söisi kuitenkin ne palkankorotuksetkin aika tehokkaasti, joten viihtyisyyden ja olosuhteiden parantaminen olisi tärkeämpää. Niillä työantaja kertoisi arvostavansa työntekijöitään, korulauseet ovat tyhjiä ja ilmaisia.

Vierailija
10/13 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Projektipäällikkö, tutkija, DI kirjoitti:

Ei sellaista työtä ole olemassakaan. Harrastuksia kohtaan tunnen suurta paloa ja intohimoa ja olen valmis käyttämään kaiken ylimääräisen rahan niihin. Mutta töissä käyn vain ja ainoastaan rahan takia ja yritän saada myytyä työpanokseni mahdollisimman kalliilla.

Kyllä sellaista työtä on olemassa. Tein sellaist ennen, ja paloin siinä loppuun. Nyt olen työssä josta pidän ja jossa on sopivaati haastetta js koen työni tärkeäksi. Olen tyytyväinen tähän.

Vierailija
11/13 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, kun ei kaikkia itseä kiinnostavia töitä ole tehnyt, mutta nykyiseen työhön menen mielelläni aina (=ei vatuta ikinä mennä) enkä kyttää keĺloa, että milloin pääsee pois, joten varmaan siinä mielessä on unelmaduuni. Kyseessä on tiedonhallinta.

Vierailija
12/13 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Inhoan työtäni, mutta palkka on sentään hyvä joten aion jatkaa eläkeikään. Sitä paitsi, en usko että tykkäisin mistään muustakaan työstä. Syöminen, juominen ja nukkuminen on ainoat asiat joita en inhoa. Joten koska itsensä on elätettävä jatkan koodarina.

Vierailija
13/13 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Työ ruoan ja juoman parissa on intohimoni. Tie tähän oli pitkä, unelmatyöni sain/tein itse vasta yli nelikyppisenä. Fyysisesti raskasta mutta todella pidän työstäni. Palkka laski roimasti mutta en palaisi entiseen. Jatkan kunnes fysiikka ei enää kestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän