Poikaystävä seisottaa itseään turhaan
Sovimme että seksiä olisi vasta kuukauden seurustelun jälkeen ja nyt aina kun ollaan jossain sohvalla tai sängyllä niin se vaan seisottaa itseään, mikä ärsyttää tosi paljon kun on sovittu että odotetaan. En ole aiemmin seurustellut että en tiedä tekeekö muut miehet noin mutta mua ainakin ärsyttää. Ollaan alle kakskymppisiä jos sillä on merkitystä.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Liki viiskybäsellä ei seiso edes aktissa.
Haloo, olen 56 v mies ja noin 10 sekunnin suutelun ja halauksen jälkeen alkaa jäykistyminen, 30 sek ja täysi seisokki. Jos nainen osoitaa kiinnostusta, noin tapahtuu vääjäämättä ja en voi sille mitään.
En voi ajatellakkaan että vaikka työtekijöiden eläkejuhlissa, syntymäpäivä onnitteluissa jne. halaisin muutamaa sekuntia pidempää naista.
Ja tämän ikäisenä seksi on nautinnollista, laukeaminen on muuttunut tahdonalaiseksi (tapahtuu vain kovasti yrittämällä), mutta jäykistymiseen en pysty vaikuttamaan.
Yttakai seilla on merkitystä että olet mies ja varmaan porvosta koska nä provot on niin huonoja .
Lopeta hyvä mies
Eikös tuo täytä jo raiskauksen tunnusmerkit?
Seisoo kun sattuu seisomaan, ei se ole tahdosta kiinni. Jännä juttu, ettei sun tee yhtään mieli koskea. Voihan sitä vaan vähän veivata ja roiskia spermat ilman sen kummempaa seksiä. :)
Minä olisin kiitollinen jos olisi tuollainen mies,
Puhuuko hän seisokistaan ja halustaan sekstailla kanssasi?
Eli siis miehellä täytyy seistä kivikovana silloin, kun nainen haluaa munaa, mutta milloinkaan muulloin ei saa seistä tai on pettävä pervo. Jos taas ei ole valmis aina silloin kun nainen haluaa, on impotenttiua itsekäs paska. Ja runkkaaminen se vasta väärin onkin, kun taas naisen oma kiva kuuluu asiaan ja on ihanaa.
Valitettavasti asia vain ei mene oikeastaan juuri yhtään noin...
M41
No eihän sitä voi itse määrät, milloin seisoo. Eikä vastaavasti nainenkaan milloin kostuu. Ota vaan positiivisena huomionosoituksena sinua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Eli siis miehellä täytyy seistä kivikovana silloin, kun nainen haluaa munaa, mutta milloinkaan muulloin ei saa seistä tai on pettävä pervo. Jos taas ei ole valmis aina silloin kun nainen haluaa, on impotenttiua itsekäs paska. Ja runkkaaminen se vasta väärin onkin, kun taas naisen oma kiva kuuluu asiaan ja on ihanaa.
Valitettavasti asia vain ei mene oikeastaan juuri yhtään noin...
M41
Just näin.
Unohdit vielä, että jos nainen ei saa orkkua, niin mikäs miehessä on vikana, ja jos mies ei saa orkkua, niin mikäs miehessä on vikana.
Se on hieno juttu tämä seksuaalinen tasa-arvo...
Anna poikaparalle tuoli tai joku. Jalathat tossa väsyy.
Tämä on juuri se syy, miksi miehen kannattaa runkata aina kunnolla ennen ensitreffejå tai silloin, jos seksiä ei muuten ole luvassa vaikka panettaisi.