Poikaystävä seisottaa itseään turhaan
Sovimme että seksiä olisi vasta kuukauden seurustelun jälkeen ja nyt aina kun ollaan jossain sohvalla tai sängyllä niin se vaan seisottaa itseään, mikä ärsyttää tosi paljon kun on sovittu että odotetaan. En ole aiemmin seurustellut että en tiedä tekeekö muut miehet noin mutta mua ainakin ärsyttää. Ollaan alle kakskymppisiä jos sillä on merkitystä.
Kommentit (30)
Ai saamari että tuosta tulee alavatsa ja pallit kipeäksi.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaja on naispuolinen että tuskin tulee
Moni mies seisottaa itseään turhaan
Seisotin aikani ja menin toisen naisen syliin.
Erektio ei ole aina tahdonalainen juttu.
N33
Niin joo, miehen penishän toimii juurikin niin, että se seisoo vain silloin, kun mies tahallaan seisottaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Seisotin aikani ja menin toisen naisen syliin.
Olen eronnut ja nyt etsin sellaista naista ettei enää ikinä tarvitse turhaan seisottaa
Suudelmakin saa nuoren miehen kullin asentoon. Muista muuten tämä valituksesi, kun hänellä ei enää seiso.
Olisin huolissani jos tuon ikäinen mies ei seisottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Erektio ei ole aina tahdonalainen juttu.
N33
Aina? Ai siis että joskus kuitenkin pitäisi olla? Mistäköhän minusta löytyy sellainen nappi, mistä erektion saa päälle? En nimittäin ole vielä löytänyt.
Voi minä muistan, kun aloin nykyisen kanssa seurustelemaan ja minulla jöpötti joka ikinen kerta ja loppupäivästä sattui valtavasti vatsaan ja nivusiin. Seksiin päästiin vasta paljon myöhemmin. Ei sitä seisokkiaan voi hallita. Useimmille miehille se tulee etenkin nuorena jännityksestä/hyvästä olosta, vaikkei ajatukset kävisikään lähellä astumista.
Täysin keinotekoisia sääntöjä tuollaiset kuukauden aikarajat. Itse olen mies enkä koskaan harrastanut seksiä, mutta tuollaisessa seurustelusuhteessa en kyllä ymmärrä tuollaista. Etkö voisi vaikka antaa kundille handjobin tms? Vai mikä idea tuossa odottelussa on?
Vierailija kirjoitti:
Moni mies seisottaa itseään turhaan
Tähän ei voi kuin yhtyä.
Porvoossa tapahtuu tänään paljon ihmeellisiä asioita.
Eikö sulla tee mieli yhtään, aika huolestuttavaa. Nainen siis olen itsekin. Luultavasti en pystyisi tuollaisiin sopimuksiin.
Liki viiskybäsellä ei seiso edes aktissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaja on naispuolinen että tuskin tulee
Missäs niin sanottiin?
Siis miten niin 'seisottaa'? Jos seisoo niin seisoo, minkäs sille tekee muuta kun vain odottaa että laskee.
Miten niin turhaan? Täytyyhän hänen pitää terveydestään huolta.