Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paanasen sisustusohjelma on tylsä. En jaksa

Vierailija
21.03.2013 |

kuunnella löpinää.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innoa katsoin mielelläni ja ajattelin tämän olevan saman suuntanen MUTTA miten voi olla noin tylsä?Katsoin ja surffailin samalla muilla kanavilla.Muka-hauska jauhantaa ja itse asia jää sivummalle eli se sisustus.En halua mitään muita sepustuksia kuulla kyllä.Ja se "sä oot hyvän näkönen eukko(vai mikä oli mainoksessa) ja mä oon vaan tällänen keski ikänen ukko"..

Vierailija
2/10 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko on ällö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko on ammattitaitoisin sisustusarkkitehti telkkarissa, vaikka en juuri pidä hänen tyylistään( on liian amerikkalainen ja romanttinen minun makuuni). Mutta on siis sisustusarkkitehti eikä mikään eurokankaan konsulentti.

Vierailija
4/10 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä. Järkyttävää löpinää ja liian vähän sitä itse sisustusta. Se naurukin niissä mainoksissa ärsyttää. "Mä istun nyt tällä munatuolilla.... AHHAHHHAHHAAHHAH!!" Voi jumalauta....

Vierailija
5/10 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2013 klo 18:50"]

Marko on ammattitaitoisin sisustusarkkitehti telkkarissa, vaikka en juuri pidä hänen tyylistään( on liian amerikkalainen ja romanttinen minun makuuni). Mutta on siis sisustusarkkitehti eikä mikään eurokankaan konsulentti.

[/quote]

Ehkä on ammattitaitoinen sisustusarkkitehti, mutta aivan liian ylimielinen tuollaisen ohjelman vetäjäksi, ja samanlainen tuotesijoittelu-mainospelle kuin muutkin sisustusohjelmien vetäjät.

Vierailija
6/10 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, oletteko kyllä melkoisia tosikkoja!

Vierailija
7/10 |
28.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Ärsyttävin ohjelma telkkarissa tällä hetkellä. Jotenkin tossa formaatissa on varmaan se suurin vika. Ei suomalaiset tykkää tommosesta guruilusta. "Mä tuun nyt hei täältä ja kerron teille suomalaiset, että te ette itse asiassa tajua yhtään mistään pitään ja teillä on ihan paska maku."

Vierailija
8/10 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kamala! jauhaa kuin olisi joku jeesus. tekeekö tässä ohjelmassa jotain sisustuksia, vai esitelläänkö vain markoa uutena sisustusmessiaana? laitoin äsken äänettömälle kun en enää jaksa kuunnella.

Vierailija
9/10 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

..samaa mieltä... koko ajan jauhoi vaan "mun sisustusraportti"...

Vierailija
10/10 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä kaikkien homojen ohjelmat on tylsiä, se on sitä lassytystä ja yli-ilosta teeskentelyä, ARGH

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi