Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tajusin ihan vasta nyt 50-vuotiaana, että äitini keksii tarinoita tuntemistaan ihmisistä ja levittää niitä tosina

Vierailija
15.03.2019 |

Hän sanoittaa selän takana muiden tunteita oman mielensä mukaan. Tajusin vadta, kun sain tietää, mitä hän oli keksinyt minun ajattelevan kriisistäni. 😁
Melko viatonta settiä, en muista että mitään pahanilkistä, mutta varmaan näitä juttuja että kuka rakastaa ketä ja kuinka paljon ja mitä siitä ajattelee illoin. Käsittämätöntä, että huomasin vasta nyt. Tähän asti äiskän juorut ovat menneet minuun kuin häkä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Munkin äiti on tällainen. Muokkaa todellisuutta mieleisekseen, kertoo totena omia johtopäätöksiään ja kuviteltuja keskusteluja muiden kanssa. Joskus meinaa palaa käämi, kun selittää jollekin puolitutulle, mun läsnäollessa, et mitä mä olen sanonut jostain asiasta tai ihmisestä, vaikken taatusti ole sanonut yhtään mitään. Yli nelikymppiseksi pääsin minäkin, ennenkuin tämän tajusin.

Vierailija
2/2 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan samanlainen äiti, tosin välillä keksii päästään kyllä aika ikäviäkin juttuja ja puhuu niitä eteenpäin. Ei pahanilkisiä, mutta esim. jostain sairauksista tai sellaisista ongelmista. Syytä tälle en tiedä. Tein tästä ketjun tänne noin vuosi sitten, löytyisiköhän haulla vielä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla