Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkeä tissuttelussa?

Vierailija
15.03.2019 |

Itse en näe mitään pointtia nauttia jatkuvasti pieniä määriä alkoholia ilman, että tulen edes hiprakkaan. Siinähän tulee pelkästään alkoholin haitat, eikä edes sitä hyötyä, eli rentoa ja hyvää stressitöntä oloa. Ite juon nollaus"kännit" eli ehkä 7 tölkkiä, ja sitten en koske koko myrkkyyn hyvään toviin. Mitä järkeä on joka ilta lipittää oluttölkki tai pari?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet sen väärin. Kyllä tissuttelussa kuuluu tulla hiprakkaan.

Vierailija
2/5 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko ihan siitä, että pitää mausta? Minä olen viininlipittelijä. Se on myös se fiilis, kun saa työpäivän jälkeen rojahtaa sohvalle miehen ja viinilasin kanssa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissuttelun päätarkoitus onkin saavuttaa se optimaalinen pehmeä hyvänolontunne ilman havaittavaa juopumusta. Siihen sillä tissuttelulla pyritään.

Vierailija
4/5 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän kukan voi oluella tissutella? Laittaako ne sitä muka nättiin viinilasiin ja pikkurilli pystyssä nautiskelevat pikku siemauksia? Tuskin. Jos joka ilta juo tölkin olutta, on se vaan "yks kalja". 

Tissuttelu on ottaa viinilasillinen tai pikku likööri ja nauttia sen mausta.

Vierailija
5/5 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syysmarja kirjoitti:

No eihän kukan voi oluella tissutella? Laittaako ne sitä muka nättiin viinilasiin ja pikkurilli pystyssä nautiskelevat pikku siemauksia? Tuskin. Jos joka ilta juo tölkin olutta, on se vaan "yks kalja". 

Tissuttelu on ottaa viinilasillinen tai pikku likööri ja nauttia sen mausta.

Ei ole. Tissuttelu on sitä, kun nautitaan mitä tahansa alkoholipitoista juomaa hiljakseen pitkän aikaa, niin ettei tule humalaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä