Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimiiko viemärikarhu vai täytyykö mun kutsua putkimies!

Vierailija
15.03.2019 |

WC meni ihan tukkoon, syynä varmaan pirkka nenäliinat joita käytin wc-paperin sijaisena tyhmyyttäni. Olen koettanut ronkkia henkarilla ja vesi ei laske, vaikka olen kaivellut pytyn tyhjäksi niin syvältä kuin se henkari ulottuu... Mikä neuvoksi?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa jokin rautalanka, jolla pääset ronklaamaan pidemmältä. Jos sinulla on toinen wc ja sanko, jonka voit kipata käytön jälkeen roskiin, voit ottaa suurimman osan paskavedestä sankoon ja kipata toiseen vessanpyttyyn. Näin pääset ronklaamaan helpommin syvemmältä.

Todennäköisesti tässä paska ja nenäliinat ovat muodostaneet tulpan johonkin pöntön mutkaan. Kun saat vähän liikautettua ko. tulppaa pois tieltä, lähtee pönttö taas vetämään.

Meillä kävi näin kerran - tietenkin juuri sinä aamuna, kun vieraaksi oli tulossa pyörätuolia käyttävä henkilö, jolla ei olisi ollut mitään mahiksia päästä talon toiseen vessaan, joka oli yläkerrassa. Sain kuitenkin tukoksen selvitettyä ym. tavalla ennen vieraan tuloa.

Vierailija
22/31 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos keität kahvit niin voin tulla avaamaan putket.

T: Putkimies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan valmistautua kauppareissulle :| vielä viimeinen kyssäri uusavuttomalle: onko Tokmannilla se vaijeri samalla osaltolla kun wc-harjat ja pumput vai jossain muualla siellä? Olen estynyt kakka-asioissa enkä kehtaa kysyä siellä :D ap

Vierailija
24/31 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos keität kahvit niin voin tulla avaamaan putket.

T: Putkimies

Ai paskan lemussa olis mukava paritella. Kaikkiin rööreihin aiot varmaan laittaa!

Vierailija
25/31 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimivatko talon muut viemärit normaalisti? Tällä voit tarkistaa, onko tukos pöntössä tai sen lähellä vai esim. jossain naapurin puolella. Vaikea uskoa, että tukoksen syntymisen kannalta olisi merkitystä sillä, onko käyttänyt nenäliinoja vai vessapaperia. Mutta joku sopivasti mutkaan kääntynyt ja jumiin jäänyt kakkapökäle voi aiheuttaa tukoksen, jos sen taakse jää jumiin paperia.

Vierailija
26/31 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse avaan aina painepesuriin kytkettävällä viemäriröörillä: kätevää, nopeaa ja suht helppoa!

Oon auttanut myös naapurin rouvaa - ja ihan ilmatteeks.

Vierailija
27/31 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alan valmistautua kauppareissulle :| vielä viimeinen kyssäri uusavuttomalle: onko Tokmannilla se vaijeri samalla osaltolla kun wc-harjat ja pumput vai jossain muualla siellä? Olen estynyt kakka-asioissa enkä kehtaa kysyä siellä :D ap

Älä ainakaan kysy sitä viemärikarhua.

Vierailija
28/31 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin kerran Tokmannilta karhupumpun, joka oli ohutta ja lötköä kumia eikä tehonnut lainkaan. Oikeasta rautakaupasta sain kunnollisen. Taloyhtiössä viemärin avaus on kyllä sellainen homma jonka huoltofirma hoitaa kun vain ilmoittaa heille, mutta tietysti on noloa kun he näkevät sen ja pitää kertoa miten kävi. Karhupumppu on hyvä ja tehokas vehje sinänsä, mutta kaikki sillä nimellä myytävät eivät ole kunnollisia. Sen pitää olla paksua ja tukevaa kumia että toimii.

Vierailija
29/31 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imukuppi eli tuo kumihuuli sopii lavuaariin, pönttöön vaijeri.

Kokeile ensin, ämpäri täyteen vettä ja kaada vauhdilla, siinä on enemmän painetta. Äläkä panikoi, paperi sulaa ajan myötä.

Vierailija
30/31 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos on oikein kova ummetuskakka? Sellainen hk sinisen lenkin kokoinen? Millä sen saa pois? Apua!!!!

Vierailija
31/31 |
22.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka viljelee noita sairaita putkimies ja viemäri juttuja?

Joihin liittyy myös ihan konkreettisia rikoksia liittyen esim  eräiden terveyteen. 

Siis kuinka moni ei tiedä niistä? 

Ei tietenkään, koska ensinnäkään ei tajua, että tuollaiset olisi mahdollista tai että  jotkut pystyisi olemaan mukana tuollaisissa tai pysyisivät salaamaan tuollaiset. Mitä miettisit, jos olet vuosikausia luullut on vain jotsin psykologiaa ja laillisia juttuja liittyen mm. henkilön terveyteen, mutta onkin oikeasti mukana myös ihan konkreettisia oksettavia ja kuvottavia rikoksia? Minkälainen olisi ilmeesi, jos ja kun saisit selville tuollaista vuosikymmenten jälkeen? 

Mukama tyyppejä jotka tietää, että ei ole vain höpö löpö juttuja ja pientä jäynää, vaan ihan rikoksia ja valheita liittyen henkilöiden terveyteen.

Mukana tyyppejä, jotka tietää että on valheita ja kaikkea ei ole kerrottu, mutta eivät tiedä mitä tarkalleen on? 

Ja sitten on ne, jotka ei tiedä paljon yhtikäs mitään tai tietävät täysin väärin.