Toimiiko viemärikarhu vai täytyykö mun kutsua putkimies!
WC meni ihan tukkoon, syynä varmaan pirkka nenäliinat joita käytin wc-paperin sijaisena tyhmyyttäni. Olen koettanut ronkkia henkarilla ja vesi ei laske, vaikka olen kaivellut pytyn tyhjäksi niin syvältä kuin se henkari ulottuu... Mikä neuvoksi?
Kommentit (31)
Metallisesta henkarista voisi vielä tehä vaijerin jolla yrittää? Se vesi on siis ihan p*skavettä että hävettää apua tänne kutsua mut jotain on tehtävä ennenkuin koko kämppä haisee...
Vierailija kirjoitti:
Mikä on viemärikarhu?
Tarkoitan semmosta pumppua. Ap
Jos olet ihan varma, että ei ole muu tukkinut, niin eiköhän ne saa jollain aineella sulamaan. Kaada sankolla kuumaa vettä ja koita vetää pytty. Se vesi kyllä menee, ei jää pytty täyteen.
Jos sulla on pilkkivapa ja painava uistin, niin uitat sen viemäriin ja katot mitä saat saaliiks!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on viemärikarhu?
Tiedän, että niitä ei myydä lähikaupassa eikä sitä seuraavassa joten kyselen sen vuoksi, kun mun täytyy lähtee sitä keskustasta asti hakemaan pyörällä jos on pakko. Ap
Vierailija kirjoitti:
Viemärin avausvaijeri ei paljoa maksa.
Löytyykö Tokmannilta? Tai Claes ohlsonilta? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on viemärikarhu?
Sen nimi taitaa olla karhunpumppu
Kannattaa se hakea vastaisen varalle. Avaa hienosti keittiön altaan putkenkin ja pistää tukokset liikkeelle.
Kauanko tästä nyt on? Kyllä se pahinkin tukos, jos on vain paperia, ennemmin tai myöhemmin hajoaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on pilkkivapa ja painava uistin, niin uitat sen viemäriin ja katot mitä saat saaliiks!
:D
Ei valitettavasti löydy! Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja onko tuo vaijeri paree kuin pumppu vai ostanko molemmat? Ap
Löytyy noista molemmista ja avaa ne tukokset, joihin toi pumppu ei tehoa. Putkimiehen jos kutsut niin se avaa sen sun putken tolla samalla työkalulla ja kirjoittaa ison työlaskun päälle.
Miten asut? Meille tuli rivarissa muiden paskat kylppäriin, kun ilmeisesti oli vaippoja laitettu pyttyyn. Ja toisen kerran jotain kahvinporoja. Kerrostaloissakin kai voi paskat siirtyä naapurille?
Että lainaiskohan joku naapuri, jos sellaisia on, sitä kumipumppua?
Vierailija kirjoitti:
Kauanko tästä nyt on? Kyllä se pahinkin tukos, jos on vain paperia, ennemmin tai myöhemmin hajoaa.
Kolme-neljä tuntia. Ekaks sörkin henkarilla ja vedin ja vesi laski. Sitten ku vedin uudestaan niin meni pahemmin umpeen, vesi ei ole laskenut moneen tuntiin?! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D
Ei valitettavasti löydy! Ap
Pyörällä Tokmannille, niin jo löytyy.
Keittiön viemärit ainakin sain kuntoon Viemärirae-nimisellä aineella. Se on siis raemuodossa oleva viemärin aukaisija. Sitä ja litran verran kuumaa vettä kaadetaan ohjeen mukaan viemäriin ja annetaan vaikuttaa jonkin aikaa ja sitten huuhdellaan kuumalla vedellä. Tehosi paljon paremmin kuin nestemäiset Putkimiehen ym. Luulisi sen tehoavan vessanpyttyynkin. Ainakin kannattaa kokeilla.
Mikä on viemärikarhu?