Tein vaalikoneen ja tajusin olevani kokoomuslainen.
Kommentit (24)
Kai mä sit oon Reformipuolueen kannattaja, vaikka en ole koskaan siitä kuullutkaan.
Mullakin tuli vaalikoneesta Kokoomus, mutta sen verran nyt mullakin on järkeä päässä että niitä en tule koskaan äänestämään.
Tein minäkin ja totesin olevani persu. Pitääkin äänestää.
Otan osaa. Aikaisin havaittuna kokoomuslaisuus on kuitenkin parannettavissa. Nyt vaan pikaisesti päälääkärille, kyllä se siitä.
PS-puolueen vaalikoneen mukaan minun kannattaa äänestää persuja.
Mulla oli liberaalit ja persut. :D
Älkää uskoko YLEn vaalikonetta. Se on vihervassareiden mädättämä.
Nyt kriittistä lukutaitoa, vaikka tietyt vaalikoneet ehdottavat kokoomuslaisia, se ei tarkoita että he ovat lähimpänä omaa ajatteluasi.
Kerro, ap, mitä vastailit. Miksi esim. luulet, että elämäsi paranee, jos työtön tekee orjatöitä tai veronmaksajien rahoja valutetaan vanhusten"hoidon" kautta ulkomaisille pääomasijoittajille?
Minun ääneni menee ensimmäistä kertaa kokoomukselle. En missään nimessä halua vasemmistoa valtaan.
Vierailija kirjoitti:
Älkää uskoko YLEn vaalikonetta. Se on vihervassareiden mädättämä.
Kannatta ennemin uskoa täysin randomia muita netissä haukkuvaa höpöttäjää. Sinuahan ajaa pekkä puhdas totuuden esiintuomisen halu, eikä suinkaan ahdamielinen kiukuttelu ja vastustaminen ilman mitään konkretiaa.
Missä se persujen oma vaalikone on? En halua, että YLE kusee mua silmään.
Jos olet palkkatöissä tai pienyrittäjä, onko kokkareitten politiikka sinulle hyödyksi?
Miten te ymmärsitte tämän väitteen vaalikoneessa:
"On oikein, että yhteiskunnassa jotkut ryhmät ovat paremmassa asemassa kuin toiset."
Vihreät. Olen testannut jo monta vaalikonetta.
Mädätyksestä ei ole kyse. Äärioikeistolainen ole hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen rahoittama vaalikone
Höpö höpö.
Mulle ei vaalikoneissa merkitse niinkään ne vastaukset, vaan perustelut. Harmi vaan, et menee niin kauan niiden selailuun. Antaa ehdokkaasta huonon kuvan, mikäli ei osata perustella asioita.
Ikävää ap ;) Itse tehnyt kaksi vaalikonetta ja pääpuolue tulee kyllä oikein mikä on Vihreät mutta muuten hajonta on kyllä suurta että tulee paljon ehdokkaita eri puolueista. Se vähän ihmetyttää. No asiat eivät ole niin helppoja ja yksiselitteisiä.