Miehen seksihalut ja aloitteet kadonneet
Ollaan oltu noin 2v. yhdessä. Ollaan molemmat kolmekymppisiä. Ensimmäisen vuoden meillä oli seksiä muutaman kerron viikossa ja se oli hyvin kiihottavaa ja kokeiltiin eri juttuja ja molemmat teki aloitteita puolin ja toisin... Nyt olen viimeisen vuoden aikana herännyt siihen, että minä olen se, joka tekee aloitteita aina, mies ei koskaan. Aloitteetkin mies välillä torjuu vedoten väsymykseen ja kyllä se on ihan hyvä syy olla harrastamatta seksiä. Hän ei innostu mistään uudesta, vaikka olen yrittänyt. Meillä on seksiä ehkä kerran kahdessa viikossa vain minun aloitteestani ja se on sitä, että mies haluaa minun olevan aina päällä tai sitten hän haluaa takaapäin... Ei siis liiemmin koskettele, ei anna suuseksiä ja vaikka olen ilmaissut haluni hyvin selkeästi ja halunnut eri asennossa, niin se on hänelle jotenkin kovin vaikeaa.
Syitä tälle hän on sanonut väsymyksen ja sen, ettei sitä enää huvita niin kovin, kun suhde on vakiintunut ja nähdään joka päivä!? Siis mitä!? Minä en ole ulkoisesti muuttunut mitenkään ja pidän huolta itsestäni. Mies on kyllä lihonut useita kiloja, mutta en ole missään nimessä nostanut tätä asiaa mitenkään esille.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Normaalia nykyään miehillä tuo. Aina väsy eikä huvita. Monilla meistä naisista joilla sama tilanne, on sitä varten rakastaja.
Jos ne rakastajatkin on miehiä (oletan), niin tuon mukaan niittenkin pitäis olla normaalisti väsyjä ja huvittamattomia...
Normaalia nykyään miehillä tuo. Aina väsy eikä huvita. Monilla meistä naisista joilla sama tilanne, on sitä varten rakastaja.