Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten uskallatte päästää lapsianne tuntemattomien oville?

Vierailija
21.03.2013 |

Tiedän, että osa sopii virpomiset etukäteen. Mutta esimerkiksi tässä taloyhtiössä,  omistusasuntoja, pieni uusi talo ja kaikki työssäkäyviä, asuu yksi, johon oman talon lapset tietävät ettei auta mennä. Eikö mieleen tule, että siellä vieraan oven takana voi olla ties mitä hulluja, pedofiileja tai narkkareita? Eikä se aina katso asuinaluettakaan. Itse käyn työni puolesta (lähinnä peruskorjausten tiimoilta) ihmisten kodeissa ja kahden vierekkäisen oven takana arovstetullakin asuinalueella voi olla todella erilaiset elintavat. Koskaan en muuten mene ensimmäisellä kerralla yksin, nainen kun olen. Monesti olen miettinyt, että miten joku uskaltaa tännekin pienen lapsen laittaa pimputtelemaan ovikelloa. Ok, lapset ovat usein pienissä porukoissa, mutta he ovat lapsia. 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole meidän oven takana tuntemattomia lapsia näkynyt. Omani saavat käydä virpomassa vain tuttuja (ei tosi sovita näitä etukäteen), eli koulu- ja eskarikavereita, joitakin naapureita yms.Ja samalla logiikalla meidän oven takana on tuttuja lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi