Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Martina Nainen ratissa -postaus

Vierailija
15.03.2019 |

Martina näköjään instassa mukana "Nainen ratissa" kampanjassa... Voi elämä mitä itsekehua. Missä maininnat rattijuopuksesta, luvattomiin paikkoihin pysäköinneistä jne. jne. Oikea esikuva kampanjaan... onko hän siis kampanjan virallinen kasvo? ketä muita mestarikuskeja mukana? varmaan tuksu :D

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää vissiin kampanjan ivisu https://nainenratissa.fi/. Ei näy videolla mut postauksensa on tuolla joukossa missä ihmisten postauksii... onko sit virallsiesti mukana vai ei? Nesteen kampanja, aika erikoista jos ei olis googlannyt kenen kanssa tekee yhteistytöä...

Vierailija
2/17 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä Martinaa ajaisin t. Mies38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot käynyt tehtaileen tän saman keskustelun myös Suoli24ään. Varmaan sama joka aloittaa täälläkin Martina-ketjuja? Pitäiskö hankkia oma elämä?

Vierailija
4/17 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eniten mietityttää et miten miesmäinen mara on muka "nainen ratissa"

Vierailija
5/17 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä noi muut tyypit on ketä täs mukana? Lolan ja Akselin tunnistin mutta muut on ihan nevahööd...

Vierailija
6/17 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko sit virallsiesti mukana vai ei?

No ei todellakaan—kuten niin usein muija hengailee paremmin menestyneiden julkkujen liepeillä pisteitä keräämässä. Ei siitä nuorten urheilulähettiläs pestistäkääm kuultu mitään keneltäkään muulta kuin naiselta itseltään. Aikas epätoivoista räpistelyä julkisuuden toivossa taas tääkin case.

Onneks muija kertoo lähtevänsä leireilemään etelään,toivottavasti jääkin sinne satuineen ja tarinoineen.

Vierailija
7/17 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuossa kampanjassa opetetaan naisia pysähtymään viereisellä kaistalla suojatien eteen pysähtyneen auton rinnalle. Olen huomannut että pysähtymättä suojatien yli pyyhkäisevistä autoilijoista reilu enemmistö on naisia.

Vierailija
8/17 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tuossa kampanjassa opetetaan naisia pysähtymään viereisellä kaistalla suojatien eteen pysähtyneen auton rinnalle. Olen huomannut että pysähtymättä suojatien yli pyyhkäisevistä autoilijoista reilu enemmistö on naisia.

mä taas oon huomannut että moottoritiellä järjettömiä kaahausohituksia sulkuviivan yli tekevistä autolijoista reilu enemmistö on miehiä. 

Vierailija
9/17 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina mainostaa olevansa URHEILIJA :) Kyllä, hän on hyvässä kunnossa, mutta urheilija hän ei ole. Nainen on ihan sekaisin. Valehtelee, että on lähdössä Lewis hamiltonin KANSSA Lontooseen, vaikka menee Puman tapahtumaan, jonne tulee paljon muitakin. 

Vierailija
10/17 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaahaa no mutta täähän oli hauska, huumoria löytyy kampanjoitsijalta että Maralta.

Seuraavaksi varmaan edustaa älä lyö kampanjassa :)

Sofia sitten irti huumeista kampanjanssa.

Maisuli totuuden puolesta kampanjassa.

Nacci verohallinnon mainoksessa.

Axl seksuaalirikoksille stop kampanjassa.

Mitähän vielä, ehdotuksia?

Vierailija
11/17 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Martina mainostaa olevansa URHEILIJA :) Kyllä, hän on hyvässä kunnossa, mutta urheilija hän ei ole. Nainen on ihan sekaisin. Valehtelee, että on lähdössä Lewis hamiltonin KANSSA Lontooseen, vaikka menee Puman tapahtumaan, jonne tulee paljon muitakin. 

Eikö se emmagaalassa muistellut laulaja uraansa?

Ehkä mulla on aukko sivistyksessä mutta tää ura on kyllä mennyt itseltäni ohi.

Vierailija
12/17 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina ei vissiin tienannut "artistina" tarpeeksi (ei siis ollut keikkoja...), joten oli kokeiltava muuta..

Ja niin hänestä on tullut vakuuttava hyvinvointivalmentaja ja PT! Olispa kiva nähdä virallista faktaa mm. PT:n opinnoista. 

Vierailija
13/17 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se oikeesti pt?

Vierailija
14/17 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuisten oikeesti :)

Vierailija
15/17 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

IG:ssä mainostaa olevansa PT.....

Vierailija
16/17 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se oikeesti pt?

Kuka tahansa voi olla. Ilman päivänkään koulutusta. Vaikka mun vauva. Ei ole suojattu ammattinimike.

Vierailija
17/17 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se oikeesti pt?

Kuka tahansa voi olla. Ilman päivänkään koulutusta. Vaikka mun vauva. Ei ole suojattu ammattinimike.

No ei se nyt noin voi mennä. Vaikka onhan näitä valelääkäreitäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi