Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kapeammat reidet - miten?? Hyvät neuvot tulee tarpeeseen!

Vierailija
20.03.2013 |

Painan nyt 63,5 kg, pituutta 166 cm. Joitakin kiloja painosta olen jo tiputtanut, muutama kilo vielä tiputettavaa (eli tavoite 60 kg:n tietämillä).

Ongelmana on reidet, joissa on läskiä suhteessa enemmän kuin muussa kropassa (helposti arvioitavissa silmämääräisesti mutta myös kehonkoostumusmittaus antoi saman tuloksen). Yläkropasta olen hoikka, ja rinnat ovat hyvin pienet :(

Mitä noille reisille pitäis tehdä? Liikun joka päivä, kutakuinkin viikossa näin; yksi rankka ryhmäliikuntatunti, yksi pitkä juoksulenkki (60 min tai enemmän), yksi muu aerobinen treeni, pari lihaskuntotreeniä (jalat kerran viikossa), yksi jooga- ja yksi kävelypäivä (peruskunto). Lihaksiakin on, mutta myös läskiä...

Neuvosi minulle? Rasvaimu ei ole vaihtoehto... :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vinkkejä, muakin kiinnostaa!!

Vierailija
2/6 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä te kaikki tietäjät ootte? huhuu....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä oikein voi paikallisesti polttaa rasvaa. Pidä ainakin huolta, ettet saa yhtään lihasmassaa reisiisi.

Vierailija
4/6 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja harrastan liikuntaa. Reidet ovat paksut ja kuta enemmän liikun, niin sitä pullakammaksi tulevat. Honteloreitistä minusta ei tule koskaan, ellen lopeta liikuntaa tyystin.

Vierailija
5/6 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaiva korjaantuu iän myötä, sitten on hoikat jalat ja pullea keskivartalo. Nauti nyt muodoistasi! Noh, lähes viisikymppisenä iloitsen reisistäni. Olen juossut, hiihtänyt, kävellyt, kahvakuulaillut ja jumpannut kohta vuoden. Paino ei ole pudonnut, pikemminkin noussut.

Vierailija
6/6 |
21.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaa ei tosiaan voi polttaa paikallisesti. Yksi juttu mitä voit tietysti kokeilla on ruokavalio ja erityisesti omega-3 rasvahappojen lisäämistä ja omega-6 rasvahappojen vähentämistä. Juuri kuulin jostain, olikohan Akuutti-ohjelmassa, että omega-3 hapoista saatu rasva kertyy naisille niihin mukaviin paikkoihin eli rintoihin ja pyllyyn ja omega-6 sitten muualle. En tiedä kuinka paikkansapitävä on, mutta itse kyllä aion kokeilla, koska olen kyllä syönyt omega-3:a mutta en ole kiinnittänyt yhtään huomiota omega-6:een.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi