Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksaläiskiä raskauden myötä?

Vierailija
20.03.2013 |

Hei! Onko muille tullut rsakausaikana maksaläiskiä kasvoihin? Lähtivätkö synnytyksen / imetysajan jälkeen pos vai saitteko pysyvän kiusan?

Mulla kohta puoli vuotta kolmannesta synnytyksestä ja nyt ekan kerran viimeisimmässä raskaudessa sain kesäaikaan suuret ja tummahkot maksaläiskät kasvoihin. Nyt käytössä suojakerroin 50 ja läiskät ovat vaalenneet, mutta näkyvät silti ja erityisesti pelkään "viiksien" tummuvan taas kesäauringon myötä.. :/

Oletteko saaneet apua jostain tuotteesta esim. Arbutinista?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee joka kesä aina uudestaan... mikään ei ole auttanut kokonaan.

Vierailija
2/7 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole Arbutin auttanut. Monta vuotta oli "viikset" toisen raskauden jälkeen. Juuri kun alkoi läiskät haaleta, tulin uudestaan raskaaksi ja sain uusia plänttejä moninkertaisen määrän. Ei vaan jaksa enää stressata, niin on ärsyttävä vaiva. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli myös läiskät raskauksien aikana, eivätkä ole lähteneet pois. Ne ilmestyvät heti kun aurinko alkaa paistaa, vaikka käytän suojakerrointa 50 kuten aloittajakin. Ei näille mitään mahda. 

Vierailija
4/7 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on auttanut se, etten välitä niistä.

Vierailija
5/7 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota käyttöön aurinkosuojan alle vielä antioksidanttiseerumi (C-vitamiini esim.).

Vierailija
6/7 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ihotautilääkärillä laserhoidossa. Ainoastaan se auttaa.

Vierailija
7/7 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin on tullut raskauden myötä maksaläiskiä muttei kasvoihin. Niitä on tullut mahaan ja häpykarvoitusalueelle ja toiseen rintaan. Aiemmin läiskiä on tullut kämmenselkiin eivätkä ne liity raskauksiin. Kyllähän nuo vanhimmat ovat vuosien mittaan hävinneetkin, ikävä kun niitä tuli uudelleen lisää. Tuntuu ihan joltain spitaaliselta.