Miten pääsee osastolle hoitoon?
Haluaisin jo tappaa itseni. Pitääkö olla minkälaisia todisteita, että on niin lopussa että pitäisi päästä?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Mitens minä? Nyt tosi vaikeeksi mennyt asua kasikerroksessa...
Voin maata päivän ja miettiä, että ikkuna auki ja pudotus ja sitten tämä loppuu.
Nyt nää ajatukset ei jätä rauhaan. Pelkään, että vahingossa teen sen. Vaikka unen ja valveen rajamailla.
Pääsisikö tällä osastolle?
Voi sua...♥️Kun asuin neljännessä kerroksessa, mäkin ajattelin tota ”vahingossa” hyppäämistä, mutta nyt asun kakkosessa eli liian matalalla. Nykyään haaveilen siis mereen hyppäämisestä...
Yritetään jaksaa vielä, meitä on monta elämään väsynyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele nyt jotain hyvää musiikkia mikä tekee sinut hyvälle tuulelle. Rauhoitu ja mieti, et oikeasti halua pakkohoitoon mistä et sitten pääsekään pois. Sinut pakotetaan syömään lääkkeitä jotka turvottavat sinut zombieksi.
ÄLÄ tee sitä. Jouduin "mieli"sairaalaan ja se oli elämäni kamalin kokemus. Et saa tehdä siellä mitään.
En haluakaan tehdä mitään enkä nytkään pysty tekemään paljon mitään :0 helpompihan se olisi siellä olla ilman mitään mitä olisi pakko yrittää. Ap
Ei, mutta ne saattavat määrätä sinut jopa puoleksi vuodeksi ns. vankeuteen. Kun mielesi tuosta kirkastuu niin et halua sitä, usko minua! Et saa edes syödä yksin, joku kyttää ettet tukehduta itseäsi pähkinään tms. Mene ennemmin terapeutille kun olet rauhoittunut. Et varmasti halua olla suljettujen ovien takana niin että jopa askartelusakset pitää pyytää hoitajalta erikseen ja vieressä kytätään.
Toki ne sinut aikovat ns. suostumuksellasi ensin huumata rauhoittavilla lääkkeillä. Valinta on sinun, mutta kun silloisia "kämppäkavereitani" kuuntelin niin kaikki olisivat lähteneet kotiin heti, kun vaan olisivat päässeet. ÄLÄ TEE SITÄ, IHMINEN HYVÄ.
Taisit olla tarkkailussa ja itsetuhoinen, kun noin käyttäydyttiin. Jos he luottavat saat ne sakset käyttöösi.
Itsekin miettinyt monesti samaa. Mut oon tyyni ja vakava muka-reipas tyyppi ja epäilen, etteivät huoli hoitoon. Voimahalaus täältäkin, et ole näissä mietteissä yksin <3
Aika paljon väärää tietoa jaetaan nyt.
Mene sinne päivystykseen, ottavat sinut osastolle kun kerrot asiallisesti mikä tilanne sulla on.
Ja hei, myös avo-osastoja on olemassa, suljetulle joutuvat he jotka ovat välittömässä vaarassa satuttaa itseään tai muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele nyt jotain hyvää musiikkia mikä tekee sinut hyvälle tuulelle. Rauhoitu ja mieti, et oikeasti halua pakkohoitoon mistä et sitten pääsekään pois. Sinut pakotetaan syömään lääkkeitä jotka turvottavat sinut zombieksi.
ÄLÄ tee sitä. Jouduin "mieli"sairaalaan ja se oli elämäni kamalin kokemus. Et saa tehdä siellä mitään.
En haluakaan tehdä mitään enkä nytkään pysty tekemään paljon mitään :0 helpompihan se olisi siellä olla ilman mitään mitä olisi pakko yrittää. Ap
Ei, mutta ne saattavat määrätä sinut jopa puoleksi vuodeksi ns. vankeuteen. Kun mielesi tuosta kirkastuu niin et halua sitä, usko minua! Et saa edes syödä yksin, joku kyttää ettet tukehduta itseäsi pähkinään tms. Mene ennemmin terapeutille kun olet rauhoittunut. Et varmasti halua olla suljettujen ovien takana niin että jopa askartelusakset pitää pyytää hoitajalta erikseen ja vieressä kytätään.
Toki ne sinut aikovat ns. suostumuksellasi ensin huumata rauhoittavilla lääkkeillä. Valinta on sinun, mutta kun silloisia "kämppäkavereitani" kuuntelin niin kaikki olisivat lähteneet kotiin heti, kun vaan olisivat päässeet. ÄLÄ TEE SITÄ, IHMINEN HYVÄ.
Ei tuo nyt kauhean pahalta kuulosta, olen pahempaakin kokenut. Ap
Uusi päivä, eikä mitenkään kyllä parempi!
Mun mielestä suljetulla oli mukavaa, hyvät hoitajat ja kivat potilaat, osaa lukuunottamatta. Välillä ärsytti ja vitutti mutta suurinosa ajasta mukavaa.
Ei se aina ole paha paikka. Pelasti henkeni.
Olin siellä puol vuotta.