Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku oikeasti harrastanut seksiä työpaikan vessassa?

Vierailija
14.03.2019 |

Vai ovatko nämä vain urbaaneja legendoja.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Nuoruudessa samanikäisen kollegan viettelemänä invavessassa hoitotasolla/lavuaaritasolla lähetyssaarnaajassa mä hoikkana ja pienenä alla. Meillä oli muutenkin ihan uskomatonta seksiä vaikka tehtiin sitä oudoissa paikoissa. Muissakin kuin siellä veskissä ja aina lähekkäin.

Vierailija
22/36 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta puhelinseksiä kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella koulun vessassa. Työpaikalla en.

Vierailija
24/36 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin kerran et mun poikaystävä olis rakastellut mua vessassa tolleen lähärissä mut se sano ettei haluu kun ei saa jalkoja suoraks ja pääse sillai kunnolla mun päälle.. jäi sit kokeilematta mut takaapäin kyl ollaan oltu ja mä hänen sylissä pöntöllä

Vierailija
25/36 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kesätöissä hautausmaalla nuorempana ja poikaystäväni tuli katsomaan minua sinne kesken työpäiväni tietysti seksi mielessä ja sai minut suostuteltua intensiivisen suutelun kautta paikalliseen wc:hen. Menin lavuaarin päälle istumaan tai no ehkä enemmän puolimakuulle ja yritin levittää siinä jalkojani ja hän nojasi minuun loppua kohti koko ajan enemmän ja takanani ollut peili romisi kun painauduin täysin sitä vasten. Hän oli kovin tyytyväinen ja pääsin minäkin nauttimaan vaikka melkoista säätämistä se olikin. Oli onneksi hiljainen aika päivästä ja lukittiin pääovi. Jälkikäteen miettien joku olisi silti voinut tulla ihmettelemään miksei vessatiloihin pääse ollenkaan ja hakea vaikka suntion avuksi jos olisi kuullut jotain.

Vierailija
26/36 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Olin ylitöissä työkaverin kanssa ja asiat meni miten meni. Ei jääty kiinni eikä asia haitannut töitä :)

Mistä tuo lähti? Ootteko yllättäen päätyny panemaan työkaveria ilman mitään entistä seksisuhdetta tms? Musta se on just kiihottavin mesta joku siivouskomero tai vessa käydä pikasilla :)

Vierailija
27/36 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa nuorempana, helsingissä liikehuoneiston wc:ssä jonka oven takaa suora näkyvyys julkiselle käytävälle missä kulkee ihmisiä jatkuvasti ja paljon ohi. Kieltämättä vieläkin tulee mukavat muistot mieleen ja ex:ää lämmöllä omalla tapaa ajatellen😌

Vierailija
28/36 |
05.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään viimeksi irtosi kuti työpaikan vessassa. Kotona hommasta ei makseta, joten hoidan hanskaamisen työpaikalla.

Vierailija
29/36 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin aikoinaan naisen kanssa joka samassa duunissa kanssani.

Usein käytiin duunin vessassa ja varastossa panemassa.

Oi niitä aikoja...

Vierailija
30/36 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vessassa, mutta ns. takahuoneessa kylläkin, työajan jälkeen. Pelkäsin koko ajan siivoojan tai jonkun ylitöihin jääneen yllättävän. Ja suhdehan sitten päättyi huonosti, mutta oli aikansa melko virkistävä ja kiihottava juttu, töihin meni mielellään...

Teitkö itse aloitteen vai miten tilanne eteni??

Vierailija
31/36 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Pikaiset vessassa eivät innosta tippaakaan. Hississä suuteleminen on ronskeinta mitä olen työpaikalla touhuillut. Jälkikäteen ajateltuna olisi kannattanut sekin jättää tekemättä tai ei ainakaan kyseisen henkilön kanssa suuteloida.

Vierailija
32/36 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan invavessassa, kerran.

Vierailija
33/36 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vessassa. Potilashuoneissa, yleisen tilan sohvalla.

Vierailija
34/36 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suikkariin asti kyllä, elikkä tavallaan. Jatkettiin hommia naisen työhuoneessa kun vessa oli panohommiin ihan liian ahdas.

Vierailija
35/36 |
25.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joo kerran nuorena.

Nykyään vain käyn runkkaamassa.

N46

Vierailija
36/36 |
26.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En työpaikan enkä seksiä, mutta silloisen koulun WC:ssä runkkasin aikoinaan reilu parikymppisenä pojankloppina.

Menin koululle ilta-aikaan (kulunvalvonta-avaimella pääsi) ja useampikoppisen naisten WC:n, mahdollisesti vielä perimmäiseen, koppiin. Päiväaikaan vastaava ei olisi mitenkään onnistunut, mutta tuohon aikaan kiehtoi ajatus siitä, että olen väärällä puolella ja itseltäni kielletyllä alueella tekemässä jotain tuhmaa.

M35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi