Onko joku oikeasti harrastanut seksiä työpaikan vessassa?
Kommentit (36)
En ole vessassa, mutta neukkarin tuolilla kyllä
Mä olen, samoin myös kopiohuoneessa. Mieheni oli kerran iltasella kåymässä...
Toim.huom. onanointia ei laskea :(
Olen. Olin ylitöissä työkaverin kanssa ja asiat meni miten meni. Ei jääty kiinni eikä asia haitannut töitä :)
Koulussa olen, missään työpaikalla en
Varmaan kaikki työkavereiden kesken alkaneet parisuhteet/salasuhteet on sisältäneet myös työpaikalla panemista?
Vierailija kirjoitti:
Olen. Olin ylitöissä työkaverin kanssa ja asiat meni miten meni. Ei jääty kiinni eikä asia haitannut töitä :)
Ylitöitäkään ei lasketa, harmi :(
Koulussa olen minäkin. Vieläkin muistelen noita aikoja lämmöllä.
Omien puheidensa mukaan useampikin timpuri ja appari meidän firmassa ihan vaan itsensä kanssa. Mikä on totuus ja mikä on vaan puhetta? Etenkin kun kehuskelu vaimeni kun en alkanutkaan odotetusti sievistelemään ja kirkumaan, vaan totesin että meillä on pojallekin kerrottu jo tarhaikäisenä että se homma on ok, mutta sen verran yksityistä ettei sillä tarvi kehua retostaa pitkin kaupunkia.
Vierailija kirjoitti:
Jos masturbointi on seksiä, niin meitä lienee aika monta.
Joo. Tätä mäkin kerran kokeilin. Oli ihan pakko kokeilla. Oli sen arvoista. Suosittelen. Kokeilkaa!
En ikinä vessassa, mutta kollegan, neukkarin, pomon ja taukotilan pöydällä kyllä.
En vessassa, mutta ns. takahuoneessa kylläkin, työajan jälkeen. Pelkäsin koko ajan siivoojan tai jonkun ylitöihin jääneen yllättävän. Ja suhdehan sitten päättyi huonosti, mutta oli aikansa melko virkistävä ja kiihottava juttu, töihin meni mielellään...
Teknisesti ottaen en työpaikalla, enkä tarkkaan ottaen edes työajalla. Olin kyseisen vuoden sinkkuna ja kyseinen henkilö käytti tilaisuutta röyhkeästi hyväkseen.
Jouduin myöhemmin estämään hänen numeron koska hän ei jättänyt minua rauhaan.
Tästä hyvin siivotusta tarinasta huolimatta, tilanne ns. istuu otsikon alle.
Kyllä, työpaikan kirjastohuoneen vessassa...työpaikan suljetun osaston puolella...toisen työpaikan porraskäytävän ylätasanteella. En yksin.
Olin ravintolassa töissä ja harrastettiin seksiä yövuorossa pöydällä jossa pilkotaan salaattia, joten uskotko jos sanon että koko ravintolan jokaisessa vessassa on harrastettu, inva vessa mukaan lukien (on muuten tilavin).
Olen ja vieläpä tavallisessa pienessä kopperossa päällekkäin maaten. Oli silloisen miesystävän/työkaverin suosikkiasento. Hän halusi 'nähdä mun kasvot'. Nuoria oltiin molemmat ja en voinut vastustaa häntä ollenkaan. Kiihkein ja tyydyttävin suhde joka mulla on koskaan ollut❤️
Jos masturbointi on seksiä, niin meitä lienee aika monta.