Miksi suomalaisilla paljon tatuointeja?
Kommentit (10)
Nämä tatuoinnit on karannut täysin ylituotannoksi ja ei ole kuin ajan kysymys, kun aletaan pitää niitä huonoina hankintoina.
Olisi ollut parempi teipata hesari käsivarteen, niin sen olisi saanut nopeasti pois.
No minä kärsin peräsuolen laskeumasta, ja koska en voi työntää peräsuolta takaisin, olen tatuoinut siihen tekstin ”If you cant’t hide it, highlight it”.
Hyvä kysymys! En osaa vastata, koska ei ole yhtään tatuointia. Mutta hyvin ylpeitä ihmiset näyttävät olevan tatuoinneistaan.
Hullunkurisen näköistä, kun pitää esitellä tatskoja hihattomassa paidassa silloinkin, kun lämpötila edellyttäisi ihan muunlaista pukeutumista.
Aivan kamalan näköisiä ne käden ja kämmenselän peittävät nuorilla naisilla.
Tulee "halpa"leima ihmisestä mieleen niistä
Vierailija kirjoitti:
Aivan kamalan näköisiä ne käden ja kämmenselän peittävät nuorilla naisilla.
Tulee "halpa"leima ihmisestä mieleen niistä
Puhumattakaan kasvotatuoinneista O_O
Koska Suomessa ei ole ahdistavaa (lue:muiden) ulkonäköön keskittyvää kulttuuria. Itselläni ei toistaiseksi ole tatuointeja, mutta lävistyksiä, venytetyt korvat, korsetilla muokattu vyötärö ja goottityyli. En ole koskaan Suomessa kokenut, että vanhemani, isovanhempani, asiakkaani, uskonnolliset sukulaiseni, opettajani, tuntemattomat tai yhtään kukaan muukaan olisi kohdellut minua huonosti laittautumiseni ja kehonmuokkaukseni vuoksi. Ja se on hyvä niin.
Syy miksi muokkaan kehoani on sama kuin miksi sinä värjäät hiuksiasi tai pukeudut nättiin mekkoon. Lävistykseni, korsettini ja venytykseni sekä mahdolliset tulevat tatuointini saavat minut tuntemaan itseni kauniiksi.
Vierailija kirjoitti:
Koska Suomessa ei ole ahdistavaa (lue:muiden) ulkonäköön keskittyvää kulttuuria. Itselläni ei toistaiseksi ole tatuointeja, mutta lävistyksiä, venytetyt korvat, korsetilla muokattu vyötärö ja goottityyli. En ole koskaan Suomessa kokenut, että vanhemani, isovanhempani, asiakkaani, uskonnolliset sukulaiseni, opettajani, tuntemattomat tai yhtään kukaan muukaan olisi kohdellut minua huonosti laittautumiseni ja kehonmuokkaukseni vuoksi. Ja se on hyvä niin.
Syy miksi muokkaan kehoani on sama kuin miksi sinä värjäät hiuksiasi tai pukeudut nättiin mekkoon. Lävistykseni, korsettini ja venytykseni sekä mahdolliset tulevat tatuointini saavat minut tuntemaan itseni kauniiksi.
Näinhän se on, mutta olisi hyvä muistaa ettei ne tatuoinnit ole lopun elämää niitä joita pitää itseään kaunistavana.
Varsinkin nämä kämmenselät tatuoineet nuoret voivat oikeasti katua pahasti tekoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on, mutta olisi hyvä muistaa ettei ne tatuoinnit ole lopun elämää niitä joita pitää itseään kaunistavana.
Varsinkin nämä kämmenselät tatuoineet nuoret voivat oikeasti katua pahasti tekoaan.
Se on kieltämättä ikävää eikä pysyviä kehonmuokkauksi pitäisi ottaa, jos ei ole varma. Yleensä kuitenkin ihmiset ovat vastuussa omista virheistään (jotka ovat siis virheitä vasta, kun tatuoinneista ehkä saatetaan haluta eroon joskus 30 vuoden päästä ei silloin kun henkilö, joka on itse vastuussa kehostaan ottaa tatuoinnin omasta päätöksestään). Silloin nämä huonoja päätöksiä tehneet ihmiset voivat joko elää päätöksensä kanssa tai vaihtoehtoisesti käyttää omia rahojaan ja poistattaa tatuoinnit.
Meillä on joku ihme heavykulttuuri jäänyt päälle, ja näitä tatuoituja naisia ja miehiä löytyy kaiken ikäisistä. Jämähdetty johonkin alakulttuurin, valitettavasti. Muissa maissa tatuoinnit kuuluvat tiettyjen ryhmien tyyliin, ei tavallisten ihmisten.
Kyllä maailman lentokenttien lähtöporteilla näkee, mistä Suomen koneet lähtee.
Eikä syy johdu pelkistä tatuoinneista, mutta se onkin jo toinen juttu.