Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Arvioikaa mun päivän syömiset

Vierailija
14.03.2019 |

Eilisen siis.

Eli yksi nuudeli mama täysjyvä tomaattikeitolla.

sitten 2 tummaa leipää oltermanni juustolla mikrotettuna.

Mitä mieltä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi yrität laihduttaa?

oletko joku malli tai pr-alalla tai alalle pyrkivä?

taidat olla teini-ikäinen?

Vierailija
22/23 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin että söisit ainakin kolme kertaa päivässä. Jos sulla ei ole mitään hajua mitä, niin googlaa lautasmalli. Jotkut sitä parjaavat, mutta minusta se on perusohje syömiseen. Itse olen niin kauan kuin muistan syönyt 4 kertaa päivässä, pääaterioilla (lounas ja päivällinen) noudattanut suurin piirtein lautasmallia, ja olen aina ollut terve ja hoikahko normaalipainoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä vihannekset ja hedelmät?

En tiedä mitä vihanneksia laittaisin ja mihin.. hedelmistä banaania vos kyl syödä 1xpäivä.

Jos vaikka kuorisit porkkanoita ja laittaisit ihan rohkeasti vaan suuhun :) Pieniä luumu/kirsikkatomaatteja voi myöskin ihan napsia välipalaksi sellaisenaan. Osta veriappelsiineja, ne ovat älyttömän hyviä ja makeita juuri nyt. Tai tee iso salaattikipollinen josta voit pari päivää ottaa silloin kun tuntuu, että tarvitsee syödä jotakin. Salaatin oheen pari keitettyä kananmunaa ja ruisleipä siivu. 

Voisin kyllä miettiä jotain salaattia tähän rinnalle ihan terveyssyistä. Ehkä yks hedelmäkin päivässä.. Pitää vaan löytää motivaatio ja joku hyvä salaatti.

ap

Jos helpolla haluaa päästä, niin kaupoista löytyy nykyään valmiita vihersalaatti sekoituksia. HeVi osatolta löytyy pussitettuna valmiiksi pestyjä ja pilkottuja salaatteja. Lisäät siihen esim. puolikkaan sitruunan mehun, paloiteltua kurkkua, siivutettua makeaa suippopaprikaa ja halkaistuja viinirypäleitä. Valmiita salaatin kastikkeita löytyy myös jos vaikka minkälaisia, myös kevyitä. Osta porkkanapussi ja kuorit pari porkkanaa päivässä, helppo ja nopea syödä. Ei ole vaikeaa.