Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

”Terveellinen vaihtoehto” sipseille ja muille snackseille?

Vierailija
14.03.2019 |

Olen toivoton. Hirveä himo iltaisin sipseihin ja muihin raksuviin suolasnackseihin!

Kertokaa mulle vaihtoehtoja, kevyempiä ja terveellisempiä joilla voisin nuo epäterveelliset herkut korvata! Mitä sinä syöt suolaisena herkkuna iltaisin?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

porkkana ja kurkkuviipaleet ja sit dippikastiketta, pitäs kyllä itekkin ryhdistäytyä tässä asiassa.

2/22 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popparit.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää pupeltaa aina jotain? Syö kunnollista ruokaa aterioilla ja lopun ajan ole syömättä. Mene vaikka lenkille.

Vierailija
4/22 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistettu peräsuoli. Rapea.

Vierailija
5/22 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä kaikenlaisia ruislastuja ja hapankorppuja.

Vierailija
6/22 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää pupeltaa aina jotain? Syö kunnollista ruokaa aterioilla ja lopun ajan ole syömättä. Mene vaikka lenkille.

Mee ite lenkille. Me muut mässätään!

Vierailija
7/22 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä kaikenlaisia ruislastuja ja hapankorppuja.

Ja päälle tuorejuustoa/pestoa/hummusta/guakamolea...

Vierailija
8/22 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla saattaa olla hivenainepuutoksia kehossa. Syö kunnon ateria kasviksineen tuohon himoon. Voit yllättyä, miten se auttaa.

Vierailija
9/22 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin syy se, että syöt liian vähän päivällä. Kunnon aamiainen, jossa proteiininlähteitä, ja lounas päivällä, jossa proteiinilähteitä ja riittävä välipala ja iltaruoka, ja joka ruoalla jotain kasviksia niin herkkuhimo ei vaivaa. Jos syö liian vähän, niin mieliteko ajaa terveen nälän yli.

Vierailija
10/22 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtikaaliaipsit!

Vierailija
11/22 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon ruoka ruoka-aikana on aina se terveellisempi vaihtoehto, mutta kyllä ne mieliteot silti aina joskus iskevät. Etsin aikani vaihtoehtoa minäkin kun iski rypsi/rapsi allergia, ja auringonkukkakin tuntui oireita aiheuttavan. Otan pahimpaan sipsin nälkään suolalla ja chian siemenillä maustetun maissikakun tai pari. En tiedä onko varsinaisesti terveellisempää, mutta maistuu miltei popcornilta, ja on sen verran kuivakkaa/riittoisaa että keksi tai pari riittää ainakin mulle.

Vierailija
12/22 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikkapa polkupyörälenkki tai salilla käynti olisi huikeasti terveellisempi vaihtoehto sekä mässäilylle että perse homeessa löhöämiselle.

Vierailija
13/22 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rouskutan maissi- ja linssikakkuja, niitä pelkällä merisuolalla maustettuja. Ja siis pari illassa riittää kyllä, on ne terveellisempiä kuin sipsit.

Vierailija
14/22 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kebabbi ja kuntosali on oikea ratkaisu.

Näin rikastutat itseäsi ja rikastuttajia.

Syömällä ei laihdu! Ihmisen pitää kuntoilla ja tehdä töitä.

Syö vaikka aamulla puuroa, aamupäivällä kebabin ja iltapäivällä kuntosali, illalla kananmuna ruisleipää.

4x viikossa kuntosali ja 3xviikossa 1-2tunnin kävely.

Vierailija
15/22 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivaliha ja kattilapopkornit

Vierailija
16/22 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Ja olen alkuraskaana.

Varmasti syön riittävästi. Aamulla useimmiten puuroa, keitetty kananmuna ja hedelmiä. Lounaalla joku ruokaisa salaatti tai keitto, täysjyväleipää. Välipalana hedelmiä. Päivällinen usein peruskotiruokaa: kanarisottoa, nuudeliwokkia jne. Iltaisin joku karjalanpiirakka tai lämmin leipä tms.

Ja silti himoitsen sipsejä. Miksi?

Vierailija
17/22 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun perusteella se on joko tai kun korvaavaa terveellistä tuotetta ei vaan ole. Joko napostelee ihan oikeita sipsejä tai sitten ei napostele ollenkaan.

Harmi.

Vierailija
18/22 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti syön riittävästi. Aamulla useimmiten puuroa, keitetty kananmuna ja hedelmiä. Lounaalla joku ruokaisa salaatti tai keitto, täysjyväleipää. Välipalana hedelmiä. Päivällinen usein peruskotiruokaa: kanarisottoa, nuudeliwokkia jne. Iltaisin joku karjalanpiirakka tai lämmin leipä tms.

Kokeile vaihtaa lounassalaatti tai keitto tuhdimpaan ateriaan ja lisää välipalle ja iltapalalle jotain proteiinilähdettä. Ja kokeile jotain muuta aktiviteettia kuin syömistä silloin kun mieliteko iskee, esim soita ystävälle, käy kävelyllä, lue, kirjoita, silitä lemmikkiä, halaa puolisoa mitä vaan mikä tuottaa just sulle mielihyvää. Silleen opit, että sipsien tuottama mielihyvä on vaan kokemus, joka on mahdollista saada muuta kautta. Eli mieliteko on ajatusharha eikä elimistön tarve, ja siksi ajatusten suuntaaminen muualle auttaa hallitsemaan mieliteon ja vähitellen mieliteko myös sammuu, kun ymmärtää ettei mielihyvän kokemus olekaan sidoksissa sipseihin tai mihinkään muuhunkaan ulkoapäin tulevaan.

Vierailija
19/22 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit kokeilla vähentää hiilareita iltaisin, tilalle vaikka jotain proteiinipitoista ja rasvaa mukaan. Leivät, nuudelit ja karjalanpiirakat lisää napostelunhalua.

Vierailija
20/22 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paahdetut idätetyt linssit tai mungpavut. Idätä linssit (tai pavut). Voitele ne meijerivoin ja auringonkukkaöljyn sekoituksella. Laita ranskalaismaustetta ja uuniin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi