Miehestäni paljastui kolmen vuoden suhteen jälkeen täysi kusipää
Hieno tunne, kun kolme vuotta elämästä on mennyt hukkaan tuon idiootin kanssa. Pettämistä, valehtelua yms kivaa.
Millainen on paras kosto tuollaiselle ihmiselle?
Kommentit (40)
Paras kosto on se, että hommaat itsellesi hyvän miehen.
Lapselliset kostaa. Oletko lapsi? Mee elämässä eteenpäin ja jätä moinen omaan arvoonsa.
Miten se nyt sillälailla yhtäkkiä?
Toivottavasti teillä ei ole yhteisiä lapsia, niin pääset helpommin eroon. Paras kosto on (surutyön jälkeen siis) elämässä hyvin pärjääminen! Älä siis alennu idioottimiehesi tasolle
Itse lähtisin yllättäen. Miehen ollessa töissä pakkaisin tavarani ja lähtisin. En vastaisi puheluihin, viesteihin, en mihinkään. Katoasin niin kuin minua ei olisi koskaan ollutkaan.
Toteutus toki vaatii tietynlaiset olosuhteet onnistuakseen. Jos omistatte/vuokraatte nykyisen asuntonne puoliksi, niin äkkikatoaminen ei noin vain onnistu... mutta niin, mielestäni paras kosto on kadota, antamatta tilaisuutta sanoa sanaakaan.
Mikä ihmeen vimma naisilla on aina kostaa.
Kosto exälle, kun oli sika. Kosto kaverille, kun ei huomioinut jne?
Jos olet jo hukannut kolme vuotta elämästäsi, miksi haluaisit hukata yhtään enempää miettimällä mitään kostoja...?
Ei ole lapsia onneksi.
Haluan miehelle yhtä huonon olon, kuin itselläni.
Ap
Kolme vuotta tuhlasit?
Mä tuhlasin koko elämäni.
Mun miehestä on alkanut paljastua tuota samaa myös, kun ap:lla.
Vaikeaa on lähteä, jos rakastaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehestä on alkanut paljastua tuota samaa myös, kun ap:lla.
Vaikeaa on lähteä, jos rakastaa.
Älä huoli, kun aikaa kuluu tarpeeksi niin huomaat yhtenä päivänä, että et enää rakasta. Toisaalta sitten ollaan samassa tilanteessa kuin tuo ylläoleva, eli ollaan tuhlattu pahimmillaan koko elämä.
Ajattelin esittää, että kaikki on hyvin. Salaa hommaan uuden, älykkään miehen.
Sitten paljastan suhteen ja lähden, mitään varoittamatta.
Tuo on mun unelma!
Ap
Kuinka elämä on tuhlattu, jos suhde päättyy eroon? On siinä ollut hyvääkin, eihän se muutoin olisi kauan kestänyt.
Vierailija kirjoitti:
Kolme vuotta tuhlasit?
Mä tuhlasin koko elämäni.
Kait sulle ny sentään salmiakkia tarjottiin ?
Se kusipää on oikealta nimeltään etuhäntä.
Älä nyt ainakaan mitään miestä ala hommaamaan. Elät itsenäisesti, kehität itseäsi ja teet kaikkea mistä nautit. Sen jälkeen on hyvä alkaa miettimään parisuhdetta ja mitä siltä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin esittää, että kaikki on hyvin. Salaa hommaan uuden, älykkään miehen.
Sitten paljastan suhteen ja lähden, mitään varoittamatta.
Tuo on mun unelma!
Ap
Et löydä älykästä miestä niin kauan kun olet tuon pakkomielteesi pauloissa. Lähde nyt, hoida pääsi kuntoon ja etsi se unelmiesi prinssi. exäsi on totaalisen merkityksetön...
Päätä seurustelu kuin seinään ja jatka omaa elämääsi onnellisena. Paras kosto on pärjääminen.
Se että vedät alahuulesi pääsi yli, ja nielaiset !