Miehestäni paljastui kolmen vuoden suhteen jälkeen täysi kusipää
Hieno tunne, kun kolme vuotta elämästä on mennyt hukkaan tuon idiootin kanssa. Pettämistä, valehtelua yms kivaa.
Millainen on paras kosto tuollaiselle ihmiselle?
Kommentit (40)
Sitten vasta elämääsi tuhlaatkin, kun käytät aikaasi ja energiaasi miehen ajatteluun. Älä mieti, kuinka saisit miehelle pahan olon. Se ei välttämättä toteudu, mutta taatusti pitkittää omaa huonomielisyyttäsi. Mieti mieluummin, kuinka itse voisit paremmin, mikä tekisi sinusta iloisen, saisi hyvän mielen ja olon. Mene elämässä eteenpäin, se on parasta sinulle ja kyllä, myös paras kosto, jos sellainen on saatava.
Sinä et ole varmaan muuttunut yhtään kolmessa vuodessa. :D
Kosto on siinä mielessä vaikea asia, että vaikka ap onnistuisikin loukkaamaan miestä yhtä paljon kun tämä loukkasi ap:ta, asia ei välttämättä koskaan selviä ap:lle.
Voihan ap vetää kännit, napata jonkun häntäheikin baarista ja mennä jatkoille tämän luo. Asia ehkä loukkaa miestä jonkin verran, mutta mistä ap tietää, että hän loukkasi miestä tarpeeksi, ja tilit ok tasattu?
Kosto, hmm. Piehtaroi miehen kaverin kanssa? Hanki sivusuhde ja muuta nykyisen miehen luota suoraan uuden miehen luo?
Toisaalta toivon, että ap ei ala remuamaan baarihäntäheikkien kanssa. Mies ei ole sen arvoinen, että ap ryhtyy itsekin pettäjäksi, tai millään muullakaan tapaa ilkimykseksi.
Pitkällä tähtäimellä paras vaihtoehto on pysyä aikuisena ja käyttäytyä asiallisesti. Ap voi sitten jonkin ajan kuluttua katsoa taakseen ja todeta että hän selvisi kunnialla.
Onhan se sinäänsä epäreilua, miehellesi oli kuitenkin heti selvää että sinä olet täysi mulkku.
Miksi tuhlata energiaansa tuollaiseen kostoajatteluun? Eroa, ja käytä ylimääräinen energia mieluummin omaan hyvinvointiisi.
Järkevintä olisi erota (varsinkin jos pelimies). Jos on pakko keksiä jotain, soitat miehen uudelle naiselle sitten kun sellainen on ja kerrot ystävällisesti infot. Pääset nopeammin eteenpäin, kun vain unohdat tyypin naisineen ja etsit muuta elämään. Nyt ihmistuntemus on parempi ja näet miehissä merkit ajoissa. Tai tunnistat eri luonteet.
Jos olit niin paska muija ettei se halunnut kohdella paremmin. Vähemmän nalkutusta ja enemmän suihinottoa. Ei ne ukot siinä olettamalla pysy.
On pelimies, pahimmasta päästä.
Olen tosi pettynyt itseeni, että annoin hänelle mahdollisuuden. Toista en enää anna, tää oli tässä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen vimma naisilla on aina kostaa.
Kosto exälle, kun oli sika. Kosto kaverille, kun ei huomioinut jne?
Miehet ne vasta kostonhimoisia ovat! Stalkkaavat, vainoavat ja uhkailevat maailman tappiin jos eivät toteuta uhkauksiaan.
Mieheni luulee, että on pystynyt salaamaan noita paskoja tekemiään asioita. Minulle on kuitenkin selvinnyt kaikki pettämiset ja yleiset muut pelleilyt.
Sen vuoksi tulen nauttimaan kostosta, kun pamautan eron pöytään. Hän luulee pitävänsä jotain kulissia yllä ” menestyvästä naisesta” ja parisuhteesta esim. vanhemmilleen vaikka totuus on hieman toinen.
Ap
Olin samassa tilanteessa 2 vuotta sitten. Tosin suhde oli kestänyt silloin 6 vuotta.
Silloin tuntui tietenkin ihan hirveälle. Selvisin puhumalla ystäville, tuttaville ja ihan random tuntemattomillekin, kävin myös vanhalla terapeutillani juttelemassa. Halusin kipeästi saada vastauksia moneen asiaan eksältä. Terapeutti sanoi, että tulet huomaamaan, ettet enää puolen vuoden päästä koe että vastauksien saaminen on tärkeää. Ne kysymykset tulee muuttumaan yhdentekeviksi. Näin myös kävi, vaikka vaikea sitä oli uskoa.
Yritin tietoisesti pysyä sinkkuna ja ajatella vain itseäni. Kostoa en janonnut, koska itsekunnioitukseni on sen verran korkealla, että tiedän mitä ex menetti minussa.
Joudun eksää välillä näkemään, eikä se herätä kummoisempia tunteita enää. Pystyn jopa olla ystävällinen ilman suuria ponnisteluja.
Nyt sinusta tuntuu ihan hirveältä ja saakin tuntua, mutta muista, että tämä on väliaikaista ja kunhan pidät hyvää huolta itsestäsi niin tulet vielä voimaan paremmin kuin koskaan.
Surutyö on kuin paha kakku, mikä pitää vain viipale viipaleelta syödä. Joka kerran kun itket, on pahaa kakkua jäljellä vähemmän.
Kauan edellisellä meni, että pääsit takaisin jaloillesi erosta?
Eipä kannata kostaa muuten kuin katoamalla täysin. Siinä on paras kosto ihan kenelle tahansa, katoat kuin tuhka tuuleen. Se saa ihmisen miettimään asiaa (ja sinua) eniten. Usko!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme vuotta tuhlasit?
Mä tuhlasin koko elämäni.Kait sulle ny sentään salmiakkia tarjottiin ?
Mulla sama kuin tuolla kirjoittajalla. Ja helvetti se söi munkin salmiakit.
Samassa tilanteessa olleela edellisellä kesti 3 kk päästä pahimman kriisin ohi. Eron työstämisessä meni varmaan vuosi tai puolitoista. Ystävien tuki ja oma asenne auttoi selviämään
Itsehän sinä aloittaja sen valitsit. Turhaan alat mitään kostamaan kun itse kerran virheen teit ja päädyit yhteen sellaisen perus sliipatun tauskin kanssa.
Miehet kyllä osaa nähdä kuka tuohon tauski-tieriin kuuluu ja kuka on jämäkkä hyvä tyyppi, mutta naisilta se ei vain onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Itsehän sinä aloittaja sen valitsit. Turhaan alat mitään kostamaan kun itse kerran virheen teit ja päädyit yhteen sellaisen perus sliipatun tauskin kanssa.
Miehet kyllä osaa nähdä kuka tuohon tauski-tieriin kuuluu ja kuka on jämäkkä hyvä tyyppi, mutta naisilta se ei vain onnistu.
No jos kerran mielestäsi tiedät kaikesta kaiken, niin tiedätkö myös sen, miksi et saa parisuhdetta? Hyökkää vaan, sehän on sinulle luonteenomaista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lapsia onneksi.
Haluan miehelle yhtä huonon olon, kuin itselläni.
Ap
Ota huomioon, ettei tuollaiselle miehelle tule huono olo. Se on sellainen kuin se on, ja ei sitä mikään hetkauta, ei omat paskat teotkaan. Se nukkuu yönsä ihan rauhassa.
Älä tuhlaa siihen äijään enää elämääsi ja energiaasi. tossua toisen eteen ja mene eteenpäin. Karma is a bitch, muista se, ja sen suhteen minkä taakseen jättää, sen edestään löytää. Olen nähnyt sen monesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen vimma naisilla on aina kostaa.
Kosto exälle, kun oli sika. Kosto kaverille, kun ei huomioinut jne?
Miehet ne vasta kostonhimoisia ovat! Stalkkaavat, vainoavat ja uhkailevat maailman tappiin jos eivät toteuta uhkauksiaan.
Ei se ole kostonhimoa, se on sairaalloista omistushalua. Stalkkaava mies haluaa naisen itselleen ja on valmis uhkailemaan (että tämä tulisi takaisin, juu sairasta, tiedän...)
Ap haluaa kostaa, mutta hän haluaa selvästikin miehestään eroon, joka on lähes yhtä ristiriitaista... Jos miehen voi jättää, ei sillä mitä hän ajattelee tai tuntee, pitäisi olla mitään merkitystä...
Miksi? Etkö haluakaan hänestä eroon?