Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokisitko tämän seksuaalisena ahdisteluna?

Vierailija
14.03.2019 |

Sanoin puolisolle, etten jaksa tänään seksiä. Hän kuitenkin saunassa jaksoi heilutella pystyssä olevaa munaansa ja valitella että kassit on liian täynnä, pyysi toistuvasti ”auttamaan”, koskettamaan tai istumaan päälle. Lopulta sanoin ettei tunnu kivalta ja tajusi lopettaa. Olisiko tuollainen ahdistavaa jos puolisonne tekisi noin, vai olenko vaan herkkä?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi ihan kamalaa jos oman miehen tekee vaimoaan seksuaalisestikin mieli.

Vierailija
22/37 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just.kannattaa pihdata vaginaa,siitä se hyvä seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/37 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin puolisolle, etten jaksa tänään seksiä. Hän kuitenkin saunassa jaksoi heilutella pystyssä olevaa munaansa ja valitella että kassit on liian täynnä, pyysi toistuvasti ”auttamaan”, koskettamaan tai istumaan päälle. Lopulta sanoin ettei tunnu kivalta ja tajusi lopettaa. Olisiko tuollainen ahdistavaa jos puolisonne tekisi noin, vai olenko vaan herkkä?

Tänne näköjään keräntyi jo aika paljon törkyä, mutta melkein kysyisin että miks toisen auttaminen on niin iso ongelma? Meinaan tästä saa näppärästi suhteen huonoon kuntoon jos toinen ei kiinnosta että toisen eteen viittis tehdä mitään.

Ihan samalla tavalla kun pyydät jotain ja mies sanookin ettei nyt vaan kiinnosta sun ajatukset, ei varmaan tunnu hyvältä sekään.

Ja toki niinkun tossa muutkin sanonut niin ehdottomasti puhumalla koittaa auki, ja miettisin kyllä aika vakavasti että onko toisessa jotain mikä sitä kipinää enää tekee vai onko vaan mennyt kaveri suhteeksi.

Vierailija
24/37 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdistelua vaan seksiin painostamista. Se taas lukeutuu termin seksuaalinen hyväksikäyttö alle.

Vierailija
25/37 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä tuo on ihan tavallista, tosin kun en itse haluttomuudesta ole koskaan kärsinyt niin en ymmärrä miksi reagoit noin. Kuulostat huumorintajuttomalta, haluttomalta ja kyllästyneeltä elämääsi, anteeksi vain. Mikä ihme valtaosaa naisia vaivaa, kun ette seksiä halua? Terveisin itsekin nainen, pitkässä parisuhteessa

Vierailija
26/37 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tyyli ei oikein iske minuun, mutta olisin kyllä antanut pillua.

Vierailija
27/37 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei olisi seksiä jos halun tarvetta ei saa ilmaista. Naisen halu ei herää. Mutta kun seksistä puhuu niin on seksiäkin. Kokeilin vain kehumista ja rakastamista puhumista sekä yhdessä oloa niin seksiä oli paljon vähemmän...

Vierailija
28/37 |
18.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko minuutti mennyt, kun olis mies saanut helpotuksen...?

29/37 |
19.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan... 

Ihan tuon sinun suhtautumisen vuoksi pitäisin ihan sopivana ja hyväksyisin että hakee helpotuksen muualta.

Vierailija
30/37 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla taas olisi tehnyt mieli ruveta hyväilemään miestä kun komeasti seisoo. En tiedä mut mua kiihottaa kun ajattelen että se jöpöttää mun takia, et oon niin kaunis yms yms. Oon kai outo mut se imartelee jollain sairaalla tavalla.

Toisaalta jos mies ei suostuisi hyväileen mua koskaan vaan mentäis aina suoraan asiaan, ei tekisi kyl mieli yhtään koskea häneen ja jättäisin välistä, mut onneksi saan ite miehen kosketusta oikeastaan aina kun haluan. Ymmärrän senkin että seisoo niin et sattuu jos ei oo hetkeen rakasteltu ja tuntuisi huonolta sanoa toiselle et vedäppä käteen. Aina silloin miettii omalle kohdalle jos mies käyttäytyis noin.

Meillä tuo ap:n tilanne olisi todnäk päättynyt yhdyntään vaikka olisi käsin aloitettu, molemmat olis sitä niin halunneet.

Vähän sama tilanne mulla/meillä. Jotenkin se vain hivelee naiseutta ja itsetuntoa ja kiihottaa kun tietää ja näkee miten poikaystävä kiihottuu katellessaan mua alasti. Tekee mieli alkaa hyväillä häntä kevyesti silittelemällä ja vetelemällä penistä kädellä ja sormilla. Ehdin usein aloittaa ennen kuin pyyntö tulee. Hän tykkää eniten kun teen sitä hellästi ja samalla suudellaan ja jonkin ajan päästä voihkaisee ja pyytää lopettamaan koska haluaa tulla työntelemään mun sisälle. Saan ihania orgasmeja meidän yhdynnöissä enkä välttämättä kaipaa mieheltä käsi tai suuseksiä vaikka tiedän että saisin sitä aina kun ja jos pyydän.

Vierailija
31/37 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi varsinaisesti ahdisteluna, mutta todella epäkunnioittavana käytöksenä.

Jos toinen on sanonut, ettei jaksa tänään seksiä niin sitten täytyy masturboida.

Tuollainen väkisillä yrittäminen ja vinkuminen kieltäytymisen jälkeen on tosi epäkunnioittavaa, ja äärimmäisen epäseksikästä.

Munan heiluttelu, valittelu ja vonkaus antaa miehestä super säälittävän kuvan.

Itseäni ei kiihottaisi tollanen ollenkaan, jotenkin täysin turn-off ja ällöä.

Mies alentaa siinä itsensä silmissäni johonkin luuserikastiin.

Vierailija
32/37 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme jengiä täällä, nähdään toi vaan jonain normaalina miehen seksuaalisen halun ilmauksena?

Miehen seksuaalisissa haluissa ei ole mitään pahaa, mutta tuollainen käytös (munan heiluttelu, vonkaaminen, vinkuminen ja valittelu et on kassit liian täynnä yäk, vieläpä sen jälkeen kun puoliso on sanonut ettei jaksa nyt seksiä) on yksinkertaisesti helvetin epäkunnioittavaa ja super epäseksikästä, viimeisetkin halut vievää luuseritouhua.

Siis mä ottaisin mieluummin vaikka sellaisen miehen joka vaan ottaa vaikka puoliväkisin (tietysti hellästi, eli sormettaa ensin märäksi eikä kuivaan työnny) kuin tuollaisen joka HEILUTTELEE MUNAA, vinkuu ja vonkaa.

Siis hyi hitto oikeasti, joudutteko te jotkut naiset elämään tuollaisten luusereiden kanssa vai miksi ette näe tuossa käytöksessä mitään kummallista? :D

Kaikkeen ne jotkut alentuukin.

Vierailija
33/37 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika turn off olisi tuollainen käytös. Miehet ja naiset lienevät tuossa aika erilaisia. Vaikka miestäni ei yhtään huvittaisi, niin mun ei paljon tartte vihjailla, niin saan mieheltäni vähintään aina suuseksiä. Miesten pitäisi ymmärtää, että naisille se ei ole yhtä helppoa, ja ei toimi tuollainen munan heiluttelu jos itse ei tee mieli.

Vierailija
34/37 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin heti hyökänyt tekemään kaikenlaista kivaa sille; en muista olisinko pitän avioliiton aikana juuri milloinkaa kieltäytynyt; ehkä ihan just synnytyksen jälkeen hiukan himmailtiin, mutta silloinki pikkasen kyllä tehtiin kaikkea.

Vierailija
35/37 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika turn off olisi tuollainen käytös. Miehet ja naiset lienevät tuossa aika erilaisia. Vaikka miestäni ei yhtään huvittaisi, niin mun ei paljon tartte vihjailla, niin saan mieheltäni vähintään aina suuseksiä. Miesten pitäisi ymmärtää, että naisille se ei ole yhtä helppoa, ja ei toimi tuollainen munan heiluttelu jos itse ei tee mieli.

Varmasti näinkin, mutta itse olen nainen jota panettaa suunnilleen aina, enkä ikinä katselisi tuollaista käytöstä kuin AP:n mies harrastaa. Todella ällöttävää ja epäkunnioittavaa, luuserimaista vinkumista, yäk.

Tuskin miehiäkään kiihottaisi jos nainen tulisi pimppi paljaana häpyhuulia venytellen vonkumaan ja vinkumaan ja suunnilleen pierisi samalla.

Minulle tuollainen AP:n miehen käytös on yhtä oksettavaa kuin se, että mies tulisi ehdottelemaan ja kaivaisi samalla räkää nenästään, piereskelisi ja röyhtäilisi.

Jos haluaa saada toisen kiihottumaan, miksi esiintyy säälittävänä, epätoivoisena luuserina?

Ei ketään tervettä naista kiihota sellainen, ällöttää vain.

AP:nkin ahdistunut olo johtuu luultavasti siitä, että on joutunut näkemään miehensä tuollaisessa alennustilassa jonka jälkeen on vaikea kokea enää itseään seksikkääksi naiseksi ja miestä kiihottavaksi mieheksi.

Kunnon seksielämän tappo tuollainen.

Vierailija
36/37 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatusleikki:

Eilen saunassa vaimoni sanoi että hänen tekee mieli. Näin kun hän valui reisille ja ääni väristen hän pyysi että jos ihan vähän voisin tulla hänen sisäänsä tai koskettaa. Ehdotteli tätä monta kertaa, vaikka sanoin että nyt ei tee mieli.

Onko tämä seksuaalista ahdistelua? Onko nainen "törppö" tehdessään näin?

Aivan...

Vierailija
37/37 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatusleikki:

Eilen saunassa vaimoni sanoi että hänen tekee mieli. Näin kun hän valui reisille ja ääni väristen hän pyysi että jos ihan vähän voisin tulla hänen sisäänsä tai koskettaa. Ehdotteli tätä monta kertaa, vaikka sanoin että nyt ei tee mieli.

Onko tämä seksuaalista ahdistelua? Onko nainen "törppö" tehdessään näin?

Aivan...

On törppö, epäkunnioittava ja typerä törppö.

Vain täysin sosiaalisesti lahjaton ja itseänsä alentava sekä kumppaniaan epäkunnioittava luuseri alkaa vonkaamaan ja esittelee epätoivoisena jotain valuvia reisiä tai seisovaa munaa, jos toinen on jo sanonut että ”EI NYT, en jaksa”.

Jos on pakko yrittää, niin kosketuksen kautta eikä sukupuolielimiä esitellen ja vongaten.

Pakko sanoa ettei mikään ihme kun suomalaisilla on keskimäärin niin surkeat häviäjän geenit, kun jengin seksielämä jotain tollasta ja muijat suunnilleen kiihottuu kun mies on säälittävä. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi