Mitä mieltä olet ihmisestä joka syö nopeasti?
Kommentit (32)
Suomessa opitaan hotkimaan koulussa, vartti ruokailuun ja mitä nopeammin syö, sitä nopeammin pääsee välitunnille. Tuosta tavasta on vaikea päästä aikuisenakaan eroon.
Noin yleensä ruokailuhetki perheessä on koettava miellyttäväksi, joka hotkii on todennäköisesti ahdistettu että syö liikaa tai nalkutettu ruokapöydässäkin. Kun joku nousee kesken kaiken ruokapöydästä sekin häiritsee.
Pitäisi harjoitella että ystävällisesti kysytään miten päivä sujui tai siihen malliin.
Parempi vihannesruoka rakkaudessa kuin syöttöhärkä vihassa.
Vanhemmiten havaittu pieni lasi viiniä aiheuttaa ruoka maistuu paremmin.
Vankilassa oppii syömään nopeasti. Siitä jäi tapa.
Istunut linnassa, että ehtii soittaa ja tapa jäänyt päälle siviiliin.
Se on tapa tai sitten henkilö on kiireinen.
Itse olen samanlainen ja monesti niin nälkäinen, että hotkin.
Joo, ei todellakaan ole kaunista katseltavaa 😂 Syönkin monesti lennosta seisaalleen.
Syön nopeasti, kävelen nopeasti, näpytän exceliä nopeasti.
Jos syön seurassa syön hitaammin, mutta silloinkin mielellään ensin syön ja sitten keskustelen. Ajattelen usein ruokaa vain energiana, varsinkin töissä se on salaattipöydästä optimaalisesti kasattu annos.
Nautin kotona itse laittamastani ruoasta eniten, silloin osaan rauhoittua.
Hänellä on varmaan töissä lyhyet ruokatunnit ja/tai ruokalassa pitkät jonot.
Minä syön nopeasti ainakin yhden työkaverin mielestä, jaksaa siitä aina huomauttaa. Omasta mielestäni syön ihan normaaliin tahtiin.
En vaan tykkää keskustella ruokapöydässä. Mieluummin syön nopeasti ja menen jatkamaan hommia. Pitkän kaavan syömiset sitten vapaa-ajalla.
Pikasyömäri on pikapanija, eli on turn off
Ruoka suussa ei pidä puhua, näin minulle opetettiin. Joten jos haluaa ehtiä syödä vatsansa täyteen ruokatauolla, on parempi syödä nopeasti.
Mutta itse olen hidas syöjä. Sain kuulla siitä aina lapsena: muut olivat jo syöneet, mutta minulla oli vielä puolet ruoasta syömättä. Sainkin usein jäädä yksin ruokapöytään syömään lautastani tyhjäksi.
Ruokapöytäkeskusteluja ei joka kodissa harrasteta. Lounas ja päivällinen ovat syömistä, ei juttelua varten. Lämmin ruoka ehtii muuten jäähtyä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin huonoa seksiseuraa, vanhastaan on tiedetty että hotkija kiirehtii myös sänkyhommissa.
Niin tai on dominoiva osapuoli, joka tarttuu toimeen intohimoisesti, repien vaatteet toisen päältä. Olen mielummin leijona kuin märehtivä lehmä. Eläinmaailmassa ainakin nopeasti syövät eläimet ovat yleensä niitä hallitsevia, korkean libidon omaavia. Hitaita syöjiä taasen ovat: lehmät, lampaat, jne.
Ainakin huonoa seksiseuraa, vanhastaan on tiedetty että hotkija kiirehtii myös sänkyhommissa.