Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olet ihmisestä joka syö nopeasti?

Vierailija
14.03.2019 |

Onko turn off?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä syön nopeasti. Sitä tuntikausia tarvitse pöydässä vätkyttää.

Vierailija
2/32 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nainen ja tällainen paha tapa jäi hektisestä työelämästä että jäi ruokatunnista, oikeasti puoli tuntia siis, noin 10 minuuttia aikaa käyttää syömiseen. Niin kyllä sen aika haipakkaa joutui syömään sitten ja se ei oikein koskaan lähtenyt pois että rauhallisemminkin voi syödä. Eli kyse ei ole ahmimisesta vaan moni vuotisesta tavasta mikä töistä eli kiireellä syömisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Jos ollaan kotona/ravintolassa, ja on tarkoitus viihtyä ruuan ääressä pidempään, ei se kivalta tunnu jos toinen purematta hotkeltaa annoksensa. Jos taas töissä ruokatauolla syö ripeästi eikä tyhjiä märehdi, asia on ok.

Vierailija
4/32 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotkija on kyllä ankeaata ruokaseuraa. Ihan kun ei arvostaisi ruokaa tai syömistä. Olen ollut tilaisuudessa, jossa muut mätti jo jälkiruokaa kun itse söin vielä alkupaloja!

Syön hitaasti aina, mutta etenkin haluan nautiskella kun on erityistä ruokaa tai erityinen tilanne. Ja seurassa syödessä haluan myös keskustella.

Vierailija
5/32 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujo/epäsosiaalinen. Jos on paljon äänessä ruokapöydässä, ei ehdi syömään nopeasti (ellei puhu ruoka suussa).

6/32 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että hänellä on nälkä ja hyvä ruokahalu. Hotkiminen on eri asia minusta kuin nopeasti syöminen.

Vierailija
7/32 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitän tunne-elämän ongelmiin. Usein myös ylipaino liittyy.

Vierailija
8/32 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeat syövät hitaat.

Vierailija
9/32 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi laholatva söi suunnilleen kiehuvaa keittoa supernopeasti.

Vierailija
10/32 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en olisi jo lapsena oppinut syömään nopeasti, olisi minulle jäänyt ruokaa kovin vähän.

Vierailija
11/32 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava.

Vierailija
12/32 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä mieltä, että oli nälkä. Treffeillä ehkä vähän tahditonta.

Vierailija
13/32 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lihava ja olen aina kaikkein hitain syöjä. Ne ketä tunnen ketkä hotkivat ja mätskyttävät kuin siat, ovat minua hoikempia. Eivät mitään sivistyneitä tapauksia.

Vierailija
14/32 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on varmaan opettaja. Useimmiten open pakko syödä nopeasti, koska aikaa ruokailuun jää niin vähän (5-10min.) sen jälkeen, kun on valvonut lasten ruuanottamiset ja on kiire esim.välituntivalvontaan..

Vierailija
15/32 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sanonta "teet työsi niin kuin syöt". Kammottava totuus.

Vierailija
16/32 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin opittua, kun olin lähes 10 vuotta ravintolahommissa, joissa ei yleensä ehdi syömään ja jos ehtii, niin max 5 min. Paha hotkimisen tapa on jäänyt yhä.

Vierailija
17/32 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla työkaveri on tällainen nopeasti syövä ja jotenkin se kyllä ärsyttää. Haluaisin itse syödä rauhassa ja nollata aivot edes sen puolen tunnin ajan muuten hektisen työpäivän keskellä. Kuitenkin lounastauot ovat kuin syömiskilpailu, että kuka saa ekana lautasen tyhjäksi. Olen usein vasta alkusalaateissa, kun kyseinen työkaveri on jo syönyt pääruuan ja odottelee sitten loppuajan kädet puuskassa, että lähdetään jatkamaan töitä. Kyseessä on keski-ikäinen, hoikka mies, joka on muutenkin nopea liikkeissään.

Vierailija
18/32 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sanonta "teet työsi niin kuin syöt". Kammottava totuus.

Hitaasti nautiskellen sitä mukaa, kun se muuttuu paskaksi...

Vierailija
19/32 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotkija on kyllä ankeaata ruokaseuraa. Ihan kun ei arvostaisi ruokaa tai syömistä. Olen ollut tilaisuudessa, jossa muut mätti jo jälkiruokaa kun itse söin vielä alkupaloja!

Syön hitaasti aina, mutta etenkin haluan nautiskella kun on erityistä ruokaa tai erityinen tilanne. Ja seurassa syödessä haluan myös keskustella.

Nyt kyllä kuulostaa kepinnielleeltä.

Vierailija
20/32 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen. Itse olen maailman hitain syöjä, inhottavaa kun toiset joutuu aina odottamaan.  Otan senkin vuoksi vähän ruokaa et ehtisin paremmin muiden kyydissä.