Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuukautiset normaalisti ja silti raskaana!

Vierailija
14.03.2019 |

Kuinka monella on tullut normaalit menkat ja vasta parin kuukauden päästä huomaa raskauden?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli, tai ehkä vähän niukemmat, mutta en älynnyt tehdä testiä, koska menkat oli pari kertaa.

Vierailija
2/5 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli mulle normaalit, eli erittäin epäsäännölliset ja suhteellisen runsaat menkat 6nnelle kuukaudelle. Sanomattakin selvää, että kun mahanympäryskään ei kasvanut, ei ollut pahoinvointia tai muitakaan ilmeisiä merkkejä, olin aika yllättynyt kun rutiinitarkastuksessa mua onniteltiin tulevasta perheenlisäyksestä. Olin siinä vaiheessa viidennellä kuulla raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vuosin enemmän tai vähemmän rv12 asti.

Yritettiin siis tietoisesti raskautta. Verinen vuoto alkoi pari päivää "myöhässä". Mutta määrä jäi aika pieneksi, tosin mukana oli todella isoja hyytymiä (noin kananmunankokoisia). Eli selkeästi oli erilaista vuotoa, ei voinut ajatellakaan että se olisi vaan "perusmenkkatulvat".

Vierailija
4/5 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä kolme eri kertaa vuotoja ensimmäisessä kolmanneksessa. Normaaliati niagara kuukautiset, nyt tiputtelua puoli päivää, siinä sitten vaan pelkäsin keskenmenoa, ultraan ei päässyt ennen 10-12 ultra-aikaa.

Niukkavuotoinen olisi ehkä luullut kuukautisiksi, tulivat epäsäännöllisesti.

Kaikki oli hyvin kuitenkin ja oli odotettu lapsi.

Vierailija
5/5 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itsellä kolme eri kertaa vuotoja ensimmäisessä kolmanneksessa. Normaaliati niagara kuukautiset, nyt tiputtelua puoli päivää, siinä sitten vaan pelkäsin keskenmenoa, ultraan ei päässyt ennen 10-12 ultra-aikaa.

Niukkavuotoinen olisi ehkä luullut kuukautisiksi, tulivat epäsäännöllisesti.

Kaikki oli hyvin kuitenkin ja oli odotettu lapsi.

Siis tiesin olevani raskaana jo oletettujen kuukautisten alkamattomuuspäivänä. testi plussana ja ovis oli tikutettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme