Millä ihmeellä estää takaliston jatkuva hiertyminen?
Välillä oikein pyyhkiessä tulee kunnolla verta paperiin kun kankut hiertyy, varsinkin pidempään kävellessä, ja sitten kirvelee ja muuta mukavaa.
Miten tämä on estettävissä? Auttaako esim. karvojen poisto jos sen tekee ihan juurineen? Jaksaisi olla mitään talkkia tunkemassa tuonne alituiseen.
Onko muilla aikuisilla edes tällaista ongelmaa?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Puhdas perse ei "hierry".
No kyllä ihan normaalista hygieniasta huolehdin :D
Ap
Niin tulisiko niitä ihan oikeita neuvoja?
En ymmärrä? Oon itse ylipainoinen mutta ei mulla persaushierry mitenkään. Onko siis niin että vaatteet hiertää? Vai jotenkin esim poimut hankautuu?
Oonkin miettinyt kuka käyttää tuota linola-balsamia.
Jaa, tää voi olla jättiperse kyykkääjien ongelma kun pakarat hankaa toisiaan? Lopeta salitreeni.
Lika saa ihon ärtymään. Palkkaa henkilökohtainen avustaja, koska et osaa pestä p*rsettäsi puhtaaksi.
Paskaa levitetään paperilla pitkin persvakoa ja samalla väitetään, että huolehditaan hygieniasta. Opettele peseytymään.
Ei se ongelma ole "hiertyminen". Normaali perse ei hierry kävellessä. Mene lääkäriin, perseessä sitten on jotain muuta vikaa.
Siellä on pukamia tai peräsuolen syöpä
Onkohan täällä ihan tervettä väkeä...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei se ongelma ole "hiertyminen". Normaali perse ei hierry kävellessä. Mene lääkäriin, perseessä sitten on jotain muuta vikaa.
Juu. Lääkärin tehtävähän se on opettaa aikuisia ihmisiä peseytymään.
Älä käytä kireitä housuja, anna alapään tuulettua välillä. Suihkuta vedellä ja taputtele varovasti pyyhkeellä kuivaksi. Vanhemmiten limakalvot ohenee, saattaa johtua siitä.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan täällä ihan tervettä väkeä...
Ap
Tämä on vauva-palsta, joten suurin osa väestä ei ole ihan tervettä. Mutta kannattaa varmaan käydä ihan jossain ammattilaisella poistattamalla niitä karvoja, jos niitä siinä määrin on, että uskot sen aiheuttavan hiertymistä. Ja Linolaakin voit kokeilla, kuten on jo ehdotettu.
Lika ja bakteerit eivät lähde paperilla pyyhkien.
Vierailija kirjoitti:
Älä käytä kireitä housuja, anna alapään tuulettua välillä. Suihkuta vedellä ja taputtele varovasti pyyhkeellä kuivaksi. Vanhemmiten limakalvot ohenee, saattaa johtua siitä.
Kyllä siihen perseen pesuun saa käyttää ihan saippuaa. Ihme porukkaa, kun pelätään puhtautta.
laihduta ! ei yhdelläkään terveellä normipainoisella tuommoisia ongelmia.
Hiertääkö siis jokin vaate siellä, vai mikä? Jos vaate, se hoituu ihan vaatteita vaihtamalla, kokeilet eri mallisia. Jos ei ole vaate, olisiko sinulla pukamia, jotka eivät vielä muuten oireile?
Minä olen ylipainoinen eikä ole koskaan tuollaista ongelmaa ollut: oeltko normaalipainoinen?
Puhdas perse ei "hierry".