Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä tilanteessa nainen voi pyytää poistamaan vieraan miehen baarista?

Vierailija
14.03.2019 |

Nainen muutti samaan rappukäytävään kuukauden vaihteessa ja lauantaina eksyttiin sattumalta samaan baariin. Juomaa maksaessa kuulin kun nainen sanoi saman seurueen miehelle että hän haluaa minut pois baarista. En ollut kuulevinani mitään ja istuin viereiseen pöytään. Tässä vaiheessa nainen suorastaan kitisi miehelle ja toisti ettei halua minua samaan baariin.
Hän oli siinä vaiheessa pienessä hiprakassa mutta mistä tuollainen käytös voi johtua? Miksei hän itse voinut vaihtaa baaria?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että nainen oli hieman hiprakassa. Ja nyt hävettää, kun tajuaa, että sanoi jotain tuollaista ääneen. Muuttaa varmaan kohta pois.

Vierailija
2/16 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap myös nainen? Ilmeisti on kateellinen sinulle. Kiukuttelee koska seurueensa miehet osoitti sinua kohtaan huomiota. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap myös nainen? Ilmeisti on kateellinen sinulle. Kiukuttelee koska seurueensa miehet osoitti sinua kohtaan huomiota. 

Olen hiukan alle 30-vuotias mies.

Vierailija
4/16 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Os-ta aa-pi-nen.

Vierailija
5/16 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelsikö tätä marinaa minkäänlainen kommunikointi teidän välillänne? Huom! Mukaan lasketaan myös edeltävän viikon, jopa kahdenkin tapahtumat.

Vierailija
6/16 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä vasta moderni minä-maailmannapa-nainen.

Vierailija
7/16 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelsikö tätä marinaa minkäänlainen kommunikointi teidän välillänne? Huom! Mukaan lasketaan myös edeltävän viikon, jopa kahdenkin tapahtumat.

Meillä ei ole ollut minkäänlaista kommunikointia. Ei edes "moi":ta.

Vierailija
8/16 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietää mokailevansa kännissä eikä halua kohdata sinua rappukäytävässä :D

Vierailija
9/16 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun on hankkinut lähestymiskiellon. Tosin siinäkin tapauksessa naisen tulee olla baarissa ennen miestä.

Vierailija
10/16 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole ollut minkäänlaista kommunikointia. Ei edes "moi":ta.

Jos kertatapahtuma, älä turhaan vaivaa sillä päätäsi. Jos alkaa toistua säännönmukaisesti, vaihda baaria. Vaikket mitään tekisikään, äkkiäkös sinut on puhuttu stalkkeriksi.

Vierailija
11/16 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan muu ei tunnu vastaavan otsikon kysymykseen, niin otanpa siis ja vastaan:

Silloin, jos käy iholle eikä ymmärrä kieltoja. Tai jos tulee kutsumatta luokse, eikä hällä mene normaalista keskustelusta jakeluun ettei keskustelulle ole tällä kertaa tulossa jatkoa ja hän jää seisomaan korvan juureen räkyttämään kuin rakkikoira eikä älyä lähteä menemään vaikka on sanottu monta kertaa. Kummastakin sanoisin, olisipa tekijällä housuissa mitkä värkit vaan. Häiritsevästä käytöksestä siis.

Vierailija
12/16 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiallisesta humalatilasta, häiritsevästä käytöksestä, käsiksi käymisestä. Muita syitä en kyllä keksi.

Vierailija
13/16 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudistus on syytä aloittaa heti. Ensin poistetaan tämä puheena ollut mies baarista. Sitten asteittain vaikkapa kaupunki kerrallaan kaikki miehet kaikista baareista.

Vierailija
14/16 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskot voimaantukaa kirjoitti:

Uudistus on syytä aloittaa heti. Ensin poistetaan tämä puheena ollut mies baarista. Sitten asteittain vaikkapa kaupunki kerrallaan kaikki miehet kaikista baareista.

Kannatan tuota. Seuraavassa vaiheessa miehille voisi perustaa reservaatteja, joissa niitä pidettäisiin terveellisissä maa- ja metsätöissä. Suotta ne baareissa norkoilevat.

Vierailija
15/16 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä,kun minä tulen baariin niin naiset seurueineen älyävät itse lähteä,koska minä en koskaan aiheuta häiriötä,jos ei sitä lasketa että satun baariin.

Vierailija
16/16 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että naisella oli syynsä sanoa noin.