Olenko paha ihminen kun koirat murisevat/haukkuvat minulle?
Kommentit (21)
Koirien kuuluukin haukkua ventovieraat. Voi prkl teitä elämästä vieraantuneita.
Kuinka sä pukeudut ja käyttäydyt? Tummat vaatteet ja pelkoa ilmentävä liikkuminen/eleet voi saada rauhallisenkin koiran murisemaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka sä pukeudut ja käyttäydyt? Tummat vaatteet ja pelkoa ilmentävä liikkuminen/eleet voi saada rauhallisenkin koiran murisemaan.
Pukeudun kyllä usein tummiin vaatteisiin. Koen myös ahdistusta tällä hetkellä elämässä, ehkä sekin näkyy.
Ap
Koirat usein haukkuvat, jos ne pelkäävät. Esim huppu päässä käveleviä tai ontuvia tai humalaisia tai kovaäänisiä ihmisiä. Koiria ei kannata myöskään tuijottaa silmiin, jotkut koirat kokevat sen haastamiseksi ja alkavat haukkumalla ja murisemalla yrittää saada kyseinen ihminen pois maisemista.
Luontaisesti koira väistää ohikulkijaa ja teeskentelee haistelevansa tienviertä, joten omistajan elkeissä täytyy olla jotain varautunutta, jos koira räksyttää heti kohdalle tultua.
Aivovammaisen raivopäisen vammaisen lapsen tasolla olevia eläimiä ne ovat. Joillekin riittää, että tuntematon parrakas mies tulee vastaan niin ovat suurin piirtein valmiita siitä hyvästä jo tappamaan. Isot ja vaaralliset koirat tulisi kieltää tai sitten niitä ei ainakaan saisi pitää ihmisten ilmoilla.
Itse en pidä koirista, mutta ei niiden kanssa noin yleensä ole ollut hankaluuksia. Kerran tosin nuorempana pyöräillessä koira puri pohkeeseen, mutta siitä on jo 40v. Koira oli silloin vapaana.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku pelkää koiria niin sitä voi olla aika hankala olla ilmentämättä.
Haha, no et tietenkään ole.
Olen kuullut että minulla on intensiivinen katse. En tiedä mitä se tarkoittaa, mutta jos näin on, ehkä se on se miksi koirat haukkuvat. Tai se että pelkään koiria, käytän tummia vaatteita, huppuja, juoksen paikasta toiseen jne.
Onko teillä muuten tullut hankalia tilanteita kerrostalojen ahtailla rappukäytävillä jne noiden agressiivisten koirien kanssa?
Kyllä musta koira usein peilaa omistajansa tunteita (ja on omistajan "puolella", koska niin kuuluu tehdä). Vai?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä musta koira usein peilaa omistajansa tunteita (ja on omistajan "puolella", koska niin kuuluu tehdä). Vai?
Lienee totta sekin, että jos omistaja on pelkuri niin tämän koirakin suhtautuu ihmisiin tilanteen mukaisesti.
No meidän toinen koira kyllä reagoi ihmisen pelkoon niin että alkaa murista varsinkin jos tämä on mies joka pelkää koiraa. Koiran mielestä se ihminen on heikko uros joka pitää poistaa.
Vierailija kirjoitti:
No meidän toinen koira kyllä reagoi ihmisen pelkoon niin että alkaa murista varsinkin jos tämä on mies joka pelkää koiraa. Koiran mielestä se ihminen on heikko uros joka pitää poistaa.
Kyllä se on se koira joka tulisi poistaa tästä sivistyneestä maailmasta, jossa heikkoja ei kuulu tappaa tai jättää kuolemaan. Hauska ilmaisu sinulla kyllä kyllä muuten :D
Kerran nuorena yksi kulkukoira antoi läheisteni silittää itseään, mutta minua se puri, kun yritin silittää sitä. Ei se purrut kovaa, vaan vain näykkäsi kädestä. Pelkäsin koiraa vähän, ehkä siksi se puri minua? Muut olivat innoissaan koiran läsnäolosta.
Kerran yksi koira murisi minulle, mutta sen omistaja sanoi, ettei se ole vihainen siltikään. Sitäkin koiraa vähän pelkäsin ja arastelin, kun se tuli nuuhkimaan.
Uskon siihen, että ainakin pelkäämiseen koira saattaa reagoida murisemalla, haukkumalla jne.
Tykkään kyllä koirista.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Faith kirjoitti:
Kerran nuorena yksi kulkukoira antoi läheisteni silittää itseään, mutta minua se puri, kun yritin silittää sitä. Ei se purrut kovaa, vaan vain näykkäsi kädestä. Pelkäsin koiraa vähän, ehkä siksi se puri minua? Muut olivat innoissaan koiran läsnäolosta.
Kerran yksi koira murisi minulle, mutta sen omistaja sanoi, ettei se ole vihainen siltikään. Sitäkin koiraa vähän pelkäsin ja arastelin, kun se tuli nuuhkimaan.
Uskon siihen, että ainakin pelkäämiseen koira saattaa reagoida murisemalla, haukkumalla jne.
Tykkään kyllä koirista.
Sama homma, kunpa vain nekin tykkäisivät minusta.
16, kun nimenomaan luonnnlaki on aina ollut se, että heikot ja sairaat tapetaan, jotta elinkelpoiset voi kehittyä ja jatkaa geenejään mutta IHMINEN on tässä tehnyt poikkeuksen, siksi ihminen tuhoaa lopulta itsensä.
Ap, et ole paha vaan heikko, pelko on heikkoutta jota eläinmaailmassa ei katsota hyvällä. Koirat ei ajattele kuin ihmiset, mitkään eläimet ei ajattele kuin ihmiset.
Jotain epäilyttävää sinussa varmasti on.