Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tilaan salaa lehden toiselle niin saako tämä tietää kuka on

Vierailija
14.03.2019 |

tilaaja eli maksaja?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että soittamalla lehden toimitukseen se selviää. Itse ainakin haluaisin selvittää, lähinnä tietysti siksi, että ei ole käynyt erehdystä ja että lasku napsahtaisi lopulta minulle. Itse olen ollut asiakaspalvelussa (en lehtitilauksissa kylläkään) ja vastaavissa tilanteissa soittajille kyllä kerrottiin, kuka on lahjatilauksen tehnyt. 

Vierailija
2/10 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten keksi parempaa tapaa "kostaa" kokemasi suunnaton vääryys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saa, kysymällä.

Vierailija
4/10 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saanut.

Vierailija
5/10 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehden asiakaspalvelusta löytyvät kaikki tilausta koskevat tiedot.

Vierailija
6/10 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompaa varmaan ostaa lehti kaupasta ja postittaa se......

Vierailija
7/10 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavaa! Kerro ihmeessä, minkä lehden tilaisit ja miksi!

Vierailija
8/10 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi, että soittamalla lehden toimitukseen se selviää. Itse ainakin haluaisin selvittää, lähinnä tietysti siksi, että ei ole käynyt erehdystä ja että lasku napsahtaisi lopulta minulle. Itse olen ollut asiakaspalvelussa (en lehtitilauksissa kylläkään) ja vastaavissa tilanteissa soittajille kyllä kerrottiin, kuka on lahjatilauksen tehnyt. 

Toimitus ei tiedä tilaajista mitään - paitsi jossain pienessä nyrkkipajatoimituksessa. Muuten tilauspalvelu hoitaa asian. Sieltä saa tietää tilaajan/maksajan nimen.

Vierailija
9/10 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tietää. Kirjautuu vain asiakasnumerolla, joka on lehden osoitetiedoissa. Samoin jos haluaa digilehden.

Sieltä näkyy kaikki tilaukseen liittyvät asiat.

Vierailija
10/10 |
14.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toimitus ei tiedä tilaajista mitään - paitsi jossain pienessä nyrkkipajatoimituksessa. Muuten tilauspalvelu hoitaa asian. Sieltä saa tietää tilaajan/maksajan nimen.

Pilkun viilaaja....

Kansankielessä puhutaan yleisesti lehden toimituksesta, joka käsittää toimituksen, asiakaspalvelun jne...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi