Naapurin mielenosoitukset niinä harvoina aamuina kun on herättävä aikaisin
Herään vuodessa ehkä kaikkiaan 10 kertaa aikaisin (6 ja 7 välillä), koska pitää joutua aamulla johonkin. Yleensä tarvitsen mennä aikaisintaan kymmeneen. Naapuri aloittaa joka vetin kerta hirveän paukutuksen ja kiroilun... Ajatteles jos pitäisi mennä joka aamu töihin kahdeksaan...
Kommentit (9)
Pistä sille naapurille heippalappu että ei ole soveliasta herättää koko taloa paukuttamalla ja melskaamalla. Ja ota yhteys isännöitisjään ja kerro häiriöstä.
Teillä vissiin huono äänieristys, ymmärrettävää että voi hermo mennä aamulla tai yöllä jos kuuluu ääniä :D Anna kiukutella asunnossaan, voit nauraen juoda aamukahvia 😂 joillakin vaan menee tunteisiin pienikin rasahdus.
Minulla ollu ongelmia yläkerran naapurin kanssa, ennen sitä asunut tosi hiljaisia asukkaita mutta tämä uusi on juuri sieltä toisesta ääripäästä 😳 norsukävelyä ja huutopuhetta, ovet paukkuu..kaikki mahdollinen äänekäs. Päivällä siedän mutta jos yhtään kuuluu hiljaisuuden jälkeen niin ilmoitan eteenpäin ja nyt onkin ollut viime aikoina yöt rauhallisia. Tämä naapuri piti siis ennen öisin bileitä ja ne pahimmillaan kesti useamman päivän :D tuli mitta täyteen niin soitin kaikkien muiden asukkaiden puolesta vuokranantajalle.
Asuin talossa joka oli hiljainen koska väki oli hiljaista. Jos oli melua niin kyllä sen kuuli.
Olen vuorotöissä ja kuljin ja suihkuttelin aika sattumanvaraisiin aikoihin.
Kukaan ei koskaan valittanut, mikä on minusta normaalia käytöstä.
Näitä epänormaaleja taloja sitten piisaa palstalla ja kavereiden kauhujutuissa. Onneksi ei ole omalle kohdalle osunut.
Vierailija kirjoitti:
Pistä sille naapurille heippalappu että ei ole soveliasta herättää koko taloa paukuttamalla ja melskaamalla. Ja ota yhteys isännöitisjään ja kerro häiriöstä.
"Hei olen naapurin prinsessa ja haluan nukkua kymmeneen. Ole vaiti".
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas nyt minkälaisissa taloissa te oikein asutte? Kun hissinkäyttö häiritsee, vessan vetämisestä nousee naapurisota puhumattakaan suihkusta kello 10 jälkeen illalla, jne?
Pahvistako ne talot on rakennettu missä asutte?
Itse asun kerrostalon ylimmässä eli viidennessä kerroksessa. Asuntooni ei kuulu naapurien elämästä mitään, paitsi naapuriasunnon pikkukoira jos sattuu olemaan käytävässä menossa ulos ja haukkua räksöttää kuten sillä on tapana. Hissin käytöstä en tiedä mitään. Kenenkään vessan ja suihkun äänet ei meille kuulu.
Itse en kyllä pahvitalossa asuisi päivääkään! Jos maksan ison rahan asunnostani, on sen oltava asumiskelpoinen.
Minäkin asuin osaketalossa, missä ei kuulunut naapurien äänet lainkaan. Sitten muutin omakotitaloon ja kun siihen tehtiin remonttia jouduttiin muutamaksi kuukaudeksi evakkoon kerrostaloon. Se oli pahvitalo ja aivan kaikki kuului. Jopa yläkerran miehen kuorsaus omassa makkari saan. Onneksi päästiin takaisin kotiin.
Mä asuin joskus semmosessa mummutalossa myös missä mun aamuinen töihinlähtö oli saatanasta. Auton tyhjäkäyttöä pakkasaamuina laskettiin kello kädessä (lämmitystolppia ei olut) ovea kuulemma paiskoin täysillä ja kello 10 jälkeen illalla ei olisi saanut enää edes autoa pihaan ajaa suihkusta tai vessanvetämisestä puhumattakaan. Asuin pohjakerroksessa joten ikkunoitteni ohi kuljettiin ”sattumoisin” vaikka siinä ei ollut kulkutietä vaan nurmikkoa ja metsä ja tuijoteltiin ihan avoimesti sisään.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas nyt minkälaisissa taloissa te oikein asutte? Kun hissinkäyttö häiritsee, vessan vetämisestä nousee naapurisota puhumattakaan suihkusta kello 10 jälkeen illalla, jne?
Itse asun kerrostalon ylimmässä eli viidennessä kerroksessa. Asuntooni ei kuulu naapurien elämästä mitään, paitsi naapuriasunnon pikkukoira jos sattuu olemaan käytävässä menossa ulos ja haukkua räksöttää kuten sillä on tapana. Hissin käytöstä en tiedä mitään. Kenenkään vessan ja suihkun äänet ei meille kuulu.
Yleensä äänieristys on heikoimmillaan asuntojen välissä pystysuunnassa. Lattian läpi kuuluu kaikki mahdollinen. Onnekkaimmat asuukin kerrostalossa ylimmässä kerroksessa. Sinne ei naapurin äänet yleensä kuulu. Alapuolella olevaan asuntoon sitten voikin kuulua yläkerran askeleet ja kolina.
Itse en kyllä pahvitalossa asuisi päivääkään! Jos maksan ison rahan asunnostani, on sen oltava asumiskelpoinen.