Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihana kirje mieheltä :)

Vierailija
19.03.2013 |

Kyseessä rakas aviomieheni, jonka tapasin yli 5v sitten. Oli kirjoittanut kirjeen tänä aamuna ja vihdoin sain luvan julkaista sen ihan luvalla. Vaikka jouduinkin pyytämään "kiltisti" =)

Huomenta hani!

Kirjoitan suoraan, että meidän pitäisi puhua enemmän. Ei sen takia, että meillä menisi jotenkin huonosti, vaan koska meillä menee hyvin. Kiitos sun kärsivällisyyden, jaksamisen ja kaippa siten rakkauden.

Laitoin viikko sitten kirjeenvaihtoilmoituksen nettiin. En laittanut hakuun, että olen mies, tai että etsinkö miestä tai naista mailikaveriksi. Mutta mua ajoi kuitenkin halu saada nainen kirjoittelukaveriksi. En sen takia, miten jotkut avioliitossa olevat miehet elämänsä kannalta valitettavasti tekevät, vaan koska tahdoin kehittyä aviomiehenä sulle. Tahdoin kuulla, mitä naiset ehkä haluavat, miten he kokevat omat miehensä hyvinä isinä lapsilleen, rakastavina ja huomaavaisina aviomiehinä jne. En minä tahdo kuulla, miten joku randomtyyppi hyvän aviomiehen ja lapsiensa isän näkee. Tahdon kuulla, miten sinä näet sen. Missä minä olen tällä hetkellä ja millaisen tahtoisit minun ehkä olevan.

Ja tietenkin tiedän, että olisi parempi jos näistä keskusteltaisiin kasvotusten. Mutta luulen olevani siihen ujo, enkä uskalla oikein jutella niin syvällisesti kuin aina tahtoisin. Ehkä haluan tämän kirjeenvaihtopyynnön kautta opetella puhumaan näistä asioista myös kasvotusten joskus kynttilän valossa :)

Tuon lisäksi tahdon olla mukava isä. Olla lapsille muisto heidän ainutlaatuisesta lapsuudestaan isästä, joka ei ollut ikinä liian kiireinen ottamaan syliin, kun tuli pipi. Tai liian väsynyt lähtemään lauantaisin ulos leikkimään kevääseen. Tai liian stressaantunut leikkiäkseen lasten kanssa, edes yrittäen jaksaa eläytyä takaisin siihen lyhyeen hetkeen, mitä me kutsumme lapsuudeksi.

Tiedän, etten tällä hetkellä ole heille kaikkea sitä. En tietenkään ole mikään huono isi, mutta voisin olla parempi. Ja tahtoisin olla parempi.

Ja tahdon tämän meidän jutun olevan minun elämäni puolen vuosisadan rakkaus. Koska tiedän tämän olevan sitä. Kun mun elämä kuitenkin oli enemmän tai vähemmän solmussa ennen aikaa kun me tavattiin. Ei se elämä aina ollut solmussa, mutta aika eksyksissä ihmisenähän mä olin. Ja kaiken sen "kovuuden" keskellä vaan sisimmässäni toivoin, että rakastuisin vaan joskus uudelleen. Ja rakastuin.

Tämä löytyy myös sun mailiosoitteesta, mun oma Neverwayni, että tiedät mihin osoitteeseen vastata. Tai tietenkin voidaan kirjoitella kirjeilläkin :) Se osoitehan meillä on sama.

Kirjoittelemisiin, vai kuinka?

Tosi salainen ihailijasi

"Nostat pudonneen
Vaatteen maasta
Et koskaan taivuta
Polvia"

-Pariisin Kevät-

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis teksti. Tahdon elämän olevan teille hyvä :)

Vierailija
2/13 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttynyt Vau!

Mieheni on muusikko ja ns runopoika, muttei sekään lässytä noin. Aivan karmeeta tekstiä, mun silmiini, korviini. 20 vuotta yhteiseloa takana ja useita herkkiärunoja olen lahjaksi saanut. Keskusteluita on tuon tuosta, eihän tämä muuten olisi näin auvoisaa.

Pisteet yrittämisestä ja siitä että haluaa oppia. Suhun selkeesti uppos ja sehän on tärkeintä. Viisivuotta ja lapsiakin tuntuu olevan useita. Hyvin te tulette pärjäämään! Toivottavasti säkin olet avoimempi kuin miehesi ja pystytte keskustelemaan kasvotusten. Kyse tuskin on ujoudesta, vaan siitä ettette te tunne vielä tarpeeksi hyvin toisianne ja nyt rohkeutta teille. Jutustelu on parhaillaan sitä, että rakastelun jälkeen kevät aamunkoitteessa lakanan alla turisette toisillenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outoa, että haluaa naisen kirjekaveriksi kehittyäkseen aviomiehenä... :D Me KAIKKI naisethan olemme erilaisia, ja jokainen tietää, että liiton ulkopuolelle kääntyminen missä tahansa asiassa ei paranna luottamusta liitossa. Toivottavasti minä en joudu sun ukkos kirjekaveriksi

Vierailija
4/13 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti ! Kaameaa paskaa !!

Vierailija
5/13 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo on hienoa! Harvoin miehet avautuu. Tosin, en itse tykkäis yhtään, että mies laittais kirjeenvaihtoilmoituksen nettiin. Kiva, että haluaa mieluummin puhua sun kanssasi. Nyt vain kirjeenvaihtoon oman miehen kanssa. Ei ois mikään huono idea kellekään. Hmm.

Vierailija
6/13 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä aika naismaisesti kirjoitettu? Etteikö kuitenkin ap nyt huijaa.

Vierailija
7/13 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun patologinen valehtelija/pelaaja-exäni kirjoitti aikoinaan lähes samanlaisen kirjeen.  

Vierailija
8/13 |
19.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei "mun kuppi teetä" (itselläni olisi varmasti naurussa pitelemistä, jos oma mieheni kirjoittaisi tuollaisen sepustuksen), mutta me olemme erilaisia, ja ihana tarkoitusperähän tuossa on!

Itseänikin askarruttaa tuo, että miksi ihmeessä se mies halusi jonkun kirjekaverin netistä ruotiakseen avioliiton ja perhe-elämän saloja. Ja kuinka moni avioliittoonsa tyytyväinen nainen, jolla olisi tästä siis jotain vinkkejä jaettavaksi, etsii netistä meiliseuraa toisista miehistä? En siis ajattele, että ap:n miehellä olisi ollut jotain taka-ajatuksia; minusta vaan hänen ajatusmaailmansa ja toimintansa on jotenkin outoa, poikkeuksellista.

Joo, olisin varmaan aika hämilläni, jos oma mies lähettäisi tuollaisen kirjeen, mutta - kuten sanottu - olemme erilaisia, ja ap:lle siis onnea miehestä, joka selvästi häntä rakastaa ja saa hänet onnelliseksi!

Vierailija
9/13 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/13 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein samanlaisen kirjeen kun petin puolisoani. Karseeta.

Vierailija
11/13 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä aikamoista schaibaa. Oli nyt mies tai nainen kirjoittajana, saa minussa aikaan lähinnä kuvotusta. Mutta jos se teille sopii, niin mikäs siinä. Tulkaa onnellisiksi yhdessä (?).

Vierailija
12/13 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suuttuisin tuosta kirjeestä ja kovasti. Sais ukko lentää pihallekkin PETTÄMISESTÄ!

Vierailija
13/13 |
06.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella että AP:n saama kirje on totta ja että hänen miehensä on romanttinen höpsö :)

Mutta! Jos saisin itse vastaavan niin ensimmäinen ajatus olisi, että mies on hakenut seuraa netistä ja pelkää vahvasti jääneensä kiinni ja yrittää kirjeellään selittää miksi oli väärillä teillä-