Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloim flunssan rakia kannattaa mennä lääkäriin?

Vierailija
13.03.2019 |

Sunnuntaina alkoi ekat oireet, kurkun karheus ja lihassärky. Olen käynyt töissä (istumatyö) ja muuten enimmäkseen lepäillyt. Kurkku ob ajoittain kipeä, ei koko ajan. Ääni on aika käheä. Taitaa tulla vähän nuhaakin. Olen ottanu 2 buranaa vuorokaudessa, toisen yöksi. Ei ala helpottaa. Olen harvoin kipeä, en oikein tiedä, mikä normaalia. Pitääkö mennä lääkäriin, kun kurkku taitaa vaan kipeytyä lisää?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lääkäri flunssalle muuta voi kuin kirjoittaa saikkua. Eli silloin kannattaa mennä, jos työnantajasi vaatii ihan lääkärin kirjoittaman saikkulapun. Monessa fiksummassa paikkaa saa olla jonkin aikaa poissa omalla ilmoituksella.

Vierailija
2/5 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä,ensiviikolla vasta.Voisit harjoittaa ensin itsehoitoa ennen kuin ryntäät turhaan lääkäriin.

Tyhmä tapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hengittäminen alkaa sattua, jos kurkkukipu kestää yli viikon tai sulla on valkoisia pilkkuja nielurisoissa.

Vierailija
4/5 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis ollut 4 päivää flunssainen. On ihan normaalia, että flunssa kestää viikon tai puolitoista, joskus pidempäänkin. Itse ollut nyt kohta 3 viikkoa flunssassa(luultavasti influenssa), vielä toissapäivänä oli kuumetta. En ole käynyt lääkärissä,nyt alkaa olla sellainen olo että elämä voittaa.

Vasta sitten jos olet ollut sairas yli 10 päivää ja kuume nousee uudestaan kovaksi tai sinulla on esim.kovaa hengenahdistusta, rintakipua tai todella kovaa päänsärkyä yhdistettynä pahoinvointiin ym.on syytä mennä lääkäriin.

Vierailija
5/5 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastanneille. Niinkuin sanoin, olen todella harvoin flunssassa, enkä tiedä mikä on ns.normaalia. Kurkkukipu mietityttää, kun yksi töissä sanoi, että pitäisi sen takia mennä läkäriin. Valkoisia pilkkuja ei näy. Voin kai rauhassa vielä odottaa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi