Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten onnistuis maidoton, munaton "rahkapiirakka"?

Vierailija
18.03.2013 |

Eli sen rahkapäällisen tilalle jotain korvaavaa? Onko joku kokeillut tehdä jostain soija/kaura valmisteesta? esim alpro jugurtista?

Makua varmaan saisi rusinoilla, ananaspaloilla, persikoilla jne. Mutta mikä hyytyisi uunissa hyvin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.03.2013 klo 17:38"]

Miksi ihmeessä haluaisit maidotonta "rahkapiirakkaa"? Maidottomia leivonnaisia on helppo keksiä, mutta miksi pitäisi olla juuri rahkapiirakan tapaista? Itse tekisin mieluummin jotain muuta. Jos haluat otain pääsiäiseen sopivaa, niin liivatteella hyydytetty "juustokakku" kaura- tai soijavalmisteesta esim. persikan tai aprikoosin puolikkailla koristeltuna sopisi minusta hyvin.

[/quote]

Miksi ihmeessä ei saisi haluta?

T. Kolmosviestin linkin laittanut

Vierailija
2/6 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alpron maustamaton soijajogurtti hyytyy kyllä uunissa, sopii hyvin rahkapiirakkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käyttänyt munia, mutta alpron jugurtista olen tehnyt erittäin hyvän makuisia mustikkapiiraita. En siis niistä pienistä, vaan siitä isossa purkissa olevasta, maustamattomasta jugurtista.

Vierailija
5/6 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi rahkan korvaus on kyllä vaikeeta keksiä... Itse olen viraille tehnyt tällasta maidotonta ja munatonta piirakka. En ole oikeen asiantuntija, kun meillä menee rahka, maidot ja munat:). Tpssa versiossa käytän aina jotain hedelmämehua ja ripottelen päälle vielä kaurahiutaleita.

http://ruokailmio.blogspot.fi/2011/06/marjapiirakka-maidoton-ja-munaton.html

Vierailija
6/6 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä haluaisit maidotonta "rahkapiirakkaa"? Maidottomia leivonnaisia on helppo keksiä, mutta miksi pitäisi olla juuri rahkapiirakan tapaista? Itse tekisin mieluummin jotain muuta. Jos haluat otain pääsiäiseen sopivaa, niin liivatteella hyydytetty "juustokakku" kaura- tai soijavalmisteesta esim. persikan tai aprikoosin puolikkailla koristeltuna sopisi minusta hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan