Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku syy, miksei kihlautumisesta kerrota muille?

Vierailija
18.03.2013 |

Vihjailevasti vain heilutellaan vasenta kättä naaman edessä, esim. räplätään naamaa tai mukamas katsellaan kelloa. Mikä siinä on, ettei voi reilusti sanoa, että ollaan menty kihloihin?

Enpä viitsinyt ollenkaan kommentoida kihlasormuksia, kun noin vaikeaksi pitää homma tehdä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en ainakaan halunnut kellekkään kertoa, enkä kyllä mielestäni sormustani esitellyt, tosin se on kyllä niin kaunis, että monen huomio siihen kuitenkin kiinnittyi.

Vierailija
2/7 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, voi elämä voi elämä. Mielensäpahoittaja vauhdissa. Mä en ainakaan viitsinyt kihlautumista heti kailottaa, ihan kuin se olisi joku iso juttu.Jengi huomas kun sattui huomaamaan. Jos ei huomannut, niin ei se mua haitannut (mielenosoitukses olis mennyt hukkaan...). Kyllä se jossain vaiheessa ajan kuluessa ilmi tuli kaikkien kanssa.

Eli miksi se pitäis erikseen sanoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen nuoren miehen on vaikea puhua kihlautumisesta, se on miehille jotenkin liian henkilökohtainen aihe keskusteltavaksi kysymättömien kavereiden kanssa.

Yksi teknikkoksi opiskeleva tuttavani meni aikoinaan kihloihin uutenavuotena, hänt otti koulupäivän ajaksi sormuksen pois kevääseen asti kunnes koulu loppui, ettei kukaan huomaa.

Vierailija
4/7 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen pidättyväinen ihminen että en osaa jotenkin kuuluttaa kaikille tuollaisia asioita, varmaan jos menisin kihloihin niin toivoisin juurikin että sormuksesta huomattaisiin. Tai siis kyllä nyt läheisille ystäville voisi vaikka laittaa viestin ja kertoa, mutta siis kaikenmaailman työkaverit ja muut tutut.

Vierailija
5/7 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun se on salaisuus. Hihi.

Oikeesti sitten jos nyt mies on ehdottanut että ei vielä kerrota kellekkään niin sillon mies käy vielä vetelemässä poikamiehenä muita naisia.

Vierailija
6/7 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme kokeneet tarpeelliseksi. Menimme kihloihin ihan kahdestaan meille tärkeässä paikassa ja kyllä lähipiiri huomasi kotiin palattuamme aika nopeesti. Muita en edes miettinyt. Enkä kyllä mieti muidenkaan kihlauksia. Jokainen taplatkoon tyylillään. Naimisiin mentiin 10 läheisen läsnäollessa, kaukana maailmalla palmujen alla. Siitäkään emme kohkanneet. Meille sopii tällänen tyyli.

Vierailija
7/7 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuossa on kaksi eri asiaa. Tajuan hyvin sen, että ei välttämättä haluta, kehdata tai osata julistaa asiaa kaikille. En itsekään osannut oikein tehdä asiasta numeroa, suomalainen kun olen. ;) Mutta sen sijaan musta on naurettavaa tuo, että ei kerrota, mutta halutaan kuitenkin, että kaikki huomaa. Sitten tehdään kaikki mahdollinen, vihjaillaan ja yritetään esitellä sormusta "vaivihkaa", että saataisiin jotain OMG ootsä kihloissa OMG -reaktioita. Se ärsyttää.