Myyn tori.fissä tavaraa ja alkaa hermot mennä!
Ilmoituksissa lukee että ei postitusta kuljetan pk-seudulla ilmaiseksi.Monta kertaa viikossa ottaa yhteyttä joku keravalainen joka luulee asuvansa pk-seudulla!Ei, en kuljeta keravalle vaan pk-seudulla kuljetan!
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Huono asenne on syy miksi tavarasi ei mene kaupaksi
Tavara menee kaupaksi mutta nämä keravalaiset häiritsevät.
ap
Miksi ihmeessä kuljetat minnekään ? Ainut fiksu vaihtoehto on nouto.
Menee mullakin hermo kun eivät lue tekstiä mitä olen kirjoittanut. Esim. Ehjä ja hyvässä kunnossa oleva sohva josta kuvat joka nurkasta niin ensimmäinen kysymys on että onko ehjä 🙄😂
Minulla oli toimitustapana vain nouto. Jatkuvasti tuli kyselyitä enkö voisi postittaa. Kun sitten lupasin postittaa ja lähetin tilitiedot, ei ostajasta kuulunut enää mitään. Ne jotka lupasivat noutaa, peruuttivat usein tulonsa viime hetkellä ja siirsivät tulonsa toiselle päivälle. Sitten heistä ei enää kuulunut mitään tai ilmoittivat joskus viikon päästä, etteivät taidakaan ostaa. Jotkut pyysivät varaamaan tavaroita useita päiviä eivätkä kuitenkaan sovittuna aikana noutaneet. Todella monet sairastuivat tai joutuivat sairaalaan...ei enää koskaan toria.
Ei tuolla mene kun järki. Kauan sitten kun huutonetti oli voimissaan homma toimi edes jotenkin
Tuotko tänne Heinolaan? Ostan näkemättä!
Miksi ihmeessä kuljetat niitä ??
Minä en ikinä lähde kuljettamaan koska ei voi koskaan edes tietää tuleeko joku noutamaan.
Kerava on pk-seutua. Lähestulkoon pk-seudun keskellä itse asiassa. Maantieto...
Älä käytä niin epäselvää termiä kuin pk-seutu, jonka jokainen Uudellamaalla asuva tulkitsee kuten haluaa. Käytä mieluummin kaupunkien nimiä (kuljetan Helsingin, Espoon, Vantaan ja Kauniaisten alueella).
Huono asenne on syy miksi tavarasi ei mene kaupaksi