Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten seksistä tuli mieleen..

Vierailija
18.03.2013 |

ystävättäreni tytär on kohta kaksi vuotta seurustellut saman pojan kanssa. Aloittivat 13 vuotiaana ja kun olivat pari kuukautta seurustelleet kyselin ystävältä, että onhan niillä ehkäisyasiat kunnossa.

Hän järkyttyi, että pitäiskö niistä nyt jo tässä vaiheessa puhua?! Siinä vielä menin hönttinä sanomaan, että taitaa olla myöhäistä jo..

Seuraavan kerran kun tavattiin, niin tää ystävätär hieman vahingoniloisena sanoi, että eivät todellakaan ole harrastaneet seksiä. Hän oli keskustellut pitkään tyttären kanssa ja kieltänyt sellaiset puuhaat. Yhdessä eivät saa öitään viettää.

Pakkohan siinä oli kertoa muutama fakta, että milloin ja missä kaikkialla seksiä voi harrastaa.. Oli jutellut miehensä kanssa ja mieskin oli kieltänyt tytärtä harrastamassa seksiä. Heillä on tyttären kanssa läheiset välit, että kyllä tytär sanoo sitten, kun seksin aika tulee.

Vajaa pari vuotta myöhemmin... Naisen kanssa nyt viikonloppuna pitkästä aikaa aiheesta keskusteltiin ja hän oli nyt sitä mieltä, että olisi tytär voinut pillerit hankkia. Mies kieltäytyy edelleen, kun se on kuulemma hyväksymistä ja pillerit on niin kalliita, ettei hän todellakaan ala mitään ehkäisyjä maksamaan. (heillä kaikki ostokset menee miehen kautta) Se vauvahan siinä halvaksi tulee..

Miten tänä päivänä voi olla noin tyhmiä vanhempia vielä?! Jos lapsi alkaa nuorena seurustella, niin olisin tyytyväinen, että kumppani on sama ja todellakin pitäisi muksut ehkäisyvälineissä.

Mä tiedän toista kautta, että tuo tyttö on syö pillereitä jo. Poikaystävän sisko on tyttäreni kaveri. Nää neidit ovat melkoisen uteliaita ja lörppöjä.. Pojan isä alkuun piti pojan kondomeissa ja nykyään rahoittaa tyttöystävän pillerit. ymmärtääkseni jo toista vuotta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, hurjaa touhua, mutta monissa perheissä ajatellaan noin. Mun mielestä tosi hienoa pojan perheeltä rahoittaa ehkäisy. Itse olen hankkinut teinilleni pillerit iho-ongelmien takia ja olen salaa tyytyväinen, että nyt ei ainakaan mitään vahinkoraskauksia tule, vaikka meilläkin paljon puhuttu seksistä jne. mutta eihän sitä koskaan tiedä noista nuorista ihmisen aluista mitä nuo oikeasti ajattelevat ja muistavatko aina toimia oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan