Virpojien palkka
Meillä käy ihan hullun paljon virpojia, siis useita kymmeniä. Mä en tosiaan osta mitään Kindereitä niille, vaan sellaisen tikkaririmpsun, onkohan siinä nyt 20 tikkaria ja jokainen saa yhden tikkarin.
Virpojia voi olla vaikka 6 yhdessä porukassa, antavat yhden ruman oksan ja odottavat koko kööri jotain Kinderiä. Ei tipu, eikä lirise, ehkä muistavat meidän talon ensi vuonna, että sieltä sai vain niitä halpoja tikkareita.
Kommentit (4)
Meillä saa kinderit, koska virpojia käy vain muutama. Lisäksi olen varannut pieniä rusinapaketteja, jos tulee ihan pieniä virpojia.
Mä olen aina tehnyt niin et annan palkan VAIN sille joka virpoo ja joka antaa vitsan. Miksi pitäisi antaa kaikille jotka ovella seisoo?
Toistetaan nyt vielä. Jos ovella on kaksi lasta joista toinen virpoo annan hänelle suklaamunan ja toinen ei saa mitään. Jos ovella on 8 lasta annan virpojalle yhden suklaamunan eikä loput 7 saa mitään jne.
Helppoa kuin heinän teko.
Annan kinderit tai pääsiäispatukat kaikille ovellakävijöille. Siis kaikille, jotka Virvon varvon- lorun ovella loruttelevat. Toivon, että virpojat ovat nähneet vaivaa ja koristelleet pajunoksat kauniisti! Tervetuloa virpomaan:-)
meillä on isossa korissa suklaamunia, tikkareita, lakuja, minikarkkipusseja ja -suklaapatukoita. Virpojat voi itse valta, mitä ottavat, ja tosi harva valitsee suklaamunaa.