Vttu että menee hermo
En saa ikinä hlvetti ajokorttia, kun aina keksitään ties mitä tekosyitä miksi en sitä ansaitse saada!! Liikennemerkkien havainnointi on puutteellista, kun merkit ovat lumen peitossa jne. Yhden valituksen jo tein ja ei auttanut vttu mitään.
Olen niin kyllästynyt tähän pskaan. Tiedän että osaan ajaa, mutta olen kova jännittämään!!
Ja silloin tapahtuu tyhmiä virheitä.
Nyt olen päättänyt, että manuaalivaihteisto saa painua vttuun ja suoritan automaattikortin. Automaattivaihteinen autoni odottaa jo pihassa, eikä kiinnosta vtun vertaa etten saa ajaa manuaalipskoilla sitten.
Nimittäin minulle tulee manuaalipskan kanssa sellaisia juttuja, että vaikka OSAAN vaihtaa ne hlvetin vaihteet, niin joskus ne yksinkertaisesti menevät vahingossa väärin. En minä katso vaihteistoa vaihtaessani, joten joskus lipsahtaa yksinkertaisesti väärälle vaihteelle. Täysin puhdas vahinko, ei osaamattomuutta.
Olen jo pari kertaa maininnut automaattivaihteistokortista, mutta autokoulun täytyy ensin vuokrata sellainen auto jotain.
Nyt aion sitten kolmannen kerran sanoa asiasta ja tällä kertaa vaadin, että se hlvetin automaattipska vuokrataan, minä haen hlvetin ajokorttini ja unohdan koko autokoulupskan johon menee niin hermo.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et osaa vaihtaa vaihteita jos ne menee väärin.
Ei vttu ette kyllä tajua yhtään lukemaanne. Minkäs sille mahtaa.
Niinhän sinä kirjoitit, että vaihteet menee väärin.
Eikä tietenkään se inssikään tajua mitään ;)
Sinccis
Kukaan muu ei ymmärrä ;)
Vierailija kirjoitti:
Juo pullo kaljaa ennen ajokoetta niin et jännitä ajoa.
Mielummin paukku kirkasta, ettei ala väsyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet osaamaton.
Sinccis
Enpä ole :) jostain kumman syystä sain kehuja jo käsittelytunnilla ilman ajokokemusta :) :) :)
Se on hyvä sitten, jos itseluottamusta on. Mutta jos vaihtaminen ei suju, niin sun kannattaisi mennä oikeasti harjoittelemaan, niin että se käy rutiinilla.
Jos sä joudut miettimään vaihtamista, niin silloin siinä on jo jotain pielessä. (liian vähän harjoittelua)
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jo pelkkä vaihteiden vaihtaminen tuottaa noin suuria ongelmia, niin entäs sitten pyyhkijät? Tai vaihto pitkiin valoihin? Tai jos vaikka haluat vaihtaa radiokanavaa, säätää lämpöä tai avata ikkunaa? Miten ikinä pystyt keskittymään vain pelkästään ajamiseen, sillä ajaminen on paljon muutakin, kuin ratin kääntämistä ja poljinten painamista?
Ei se nyt paljon muuta kuitenkaan ole. Ei sitä lämpöä ynnä muita koko ajan tarvitse vemputtaa.
No, onhan se tietty ikävää jos olet juuri ylittämässä tietä, kun vasta kortin saanut Ap keskittää huomionsa radiokanavan vaihtamiseen eikä tiellä liikkujiin.
En sano sitä, ettäkö noita asioita nyt pitäisi jatkuvasti vemputtaa, mutta jos on oikeasti kykenemätön tekemään ajamisen lisäksi MITÄÄN muuta, on sellainen henkilö vaaraksi liikenteelle.
Minkälainen opettaja sulla on? Onko se ollu mukana inssissä? Montako kertaa oot yrittäny? Ja onko inssi aina ollu sama?
Haluaisitko AP ostaa Munsalan kansallispuvun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos jo pelkkä vaihteiden vaihtaminen tuottaa noin suuria ongelmia, niin entäs sitten pyyhkijät? Tai vaihto pitkiin valoihin? Tai jos vaikka haluat vaihtaa radiokanavaa, säätää lämpöä tai avata ikkunaa? Miten ikinä pystyt keskittymään vain pelkästään ajamiseen, sillä ajaminen on paljon muutakin, kuin ratin kääntämistä ja poljinten painamista?
Voi jumalauta. EI OLE SUURIA ONGELMIA. JOSKUS SE LIPSAHTAA VÄÄRIN. SIITÄ SEURAA ONGELMIA. KYSE EI OLE SIITÄ ETTÄ EN OSAA. VAAN SIITÄ ETTÄ LIPSAHTAA VÄÄRÄÄN PAIKKAAN SE KEPPI. JOSKUS MUISTAN ETTÄ KAKKONEN OLI YLHÄÄLLÄ JA YKKÖNEN ALHAALLA. SE OLIKIN TOISINPÄIN.
KYSE EI OLE OSAAMATTOMUUDESTA VAAN SIITÄ ETTÄ JÄNNITÄN.
AJAMINEN EI OLE MINULLE RUTIINI KOSKA MINÄ SAAN AJAA ERITTÄIN HARVOIN TAJUTKAA JO.
Oletko varma ettet ole lievästi kehitysvammainen?, käytöksesi ja juttusi ja se ettet pysty edes hahmottamaan missä vaihdelaatikossa on vaihteet viittaisivat siihen.
https://www.vauva.fi/keskustelu/3402870/en-ole-koskaan-ollut-noin-ahdis…
Saman henkilön kirjoittamaa huttua
Enpä ole :) jostain kumman syystä sain kehuja jo käsittelytunnilla ilman ajokokemusta :) :) :)