Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heikko kuumeinen olo, mutta ei kuumetta, flunssa, väsymys, vatsakipua

Vierailija
13.03.2019 |

Onko muilla tällasta?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/16 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä mulla on?

Vierailija
4/16 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kuumeinen ja heikko olo, kurkku ja pää kipeä, vatsaan koskee välillä ja oksettaa. Kamalan kylmä. Ei kuumetta. Joku virus iskenyt.

Vierailija
5/16 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli eilen huono ja väsynyt olo koko päivän ja yön. Vatsa kipeä, mutta ei ripulia eikä myöskään kuumetta. Tosi huono olo siis tuntuu kun olis 39 kuumetta, mutta ei yhtään. Tänään vielä höntti olo, mutta vähän jo parempi. Yrittäiskö influenssa iskee, mutta kun on rokote niin ei tule kunnolla?

Vierailija
6/16 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, täällä sama. Varsinainen manflu.

Vierailija
7/16 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Kuumeinen ja heikko olo, kurkku ja pää kipeä, vatsaan koskee välillä ja oksettaa. Kamalan kylmä. Ei kuumetta. Joku virus iskenyt.

Tuntuu olevan samasta viiruksesta kyse - mulla oli kanssa kurkku tosi kipeä ensin ja jatkuvasti viluttaa. Yskä oli myös ihan kamala varsinkin öisin.

Sain siihen Codesanin yskänlääkettä ja nuhaan Avamys-sumutetta, mutta piti lopettaa niiden käyttö, kun tuli näppylöitä käsiin ja jalkoihin. En tiedä kumpi tuon ihoreaktion aiheutti, mutta en uskalla käyttää enäää kumpaakaan, kun Avamysissä luki, että voi olla kohtalokasta jos tulee näppyjä ym oireita.

En jaksa nyt kyllä lekurille lähteä, meni eilen siellä ihan koko päivä - täytyy vaan toivoa, ettei ne näpyt ole vaarallisia.

Vierailija
8/16 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli eilen huono ja väsynyt olo koko päivän ja yön. Vatsa kipeä, mutta ei ripulia eikä myöskään kuumetta. Tosi huono olo siis tuntuu kun olis 39 kuumetta, mutta ei yhtään. Tänään vielä höntti olo, mutta vähän jo parempi. Yrittäiskö influenssa iskee, mutta kun on rokote niin ei tule kunnolla?

Siis mietin itse ihan samaa, että kun ei kuume tule, mutta kamalat oireet - nyt olisi melkein parempi, kun se kuume, niin tappaisi sen pöpön, mutta sitten se olisi se influenssa, eikä sekään olisi hyvä  - ja siihenhän mullakin on se rokote.

Vierailija
9/16 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespotilas kirjoitti:

Jep, täällä sama. Varsinainen manflu.

No  mulla se on kyllä womanflu. Ap

Vierailija
10/16 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama juttu: lihaskipua, viluttaa, päänsärky, ei kuitenkaan kuumetta.

Lapsi jäi alkuviikosta pois koulusta, vaikkei kuumetta. Hän näytti ihan kuumeiselta: silmät ja posket punoittivat ja oli väsynyt & kipeä olo.

Tänään iski sitten sama virus minulle, ei kuumetta, mutta kipeä olo. Kurkku hyvin kipeä ja särkee lihaksia ja päätä.

Vierailija
11/16 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama juttu: lihaskipua, viluttaa, päänsärky, ei kuitenkaan kuumetta.

Lapsi jäi alkuviikosta pois koulusta, vaikkei kuumetta. Hän näytti ihan kuumeiselta: silmät ja posket punoittivat ja oli väsynyt & kipeä olo.

Tänään iski sitten sama virus minulle, ei kuumetta, mutta kipeä olo. Kurkku hyvin kipeä ja särkee lihaksia ja päätä.

Ilmeisesti teilläkin influenssarokotukset kummallakin? 

Vierailija
12/16 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

on noita kuumeettomia kuumeitakin, jos tuntuu kuumeelta vaikkei ole lämpöä on se kuumetta joka tapauksessa. Tuleeko käytettyä jotain lääkkeitä säännöllisesti? Joillakin tommosoa hassuja sivuvaikutuksia.

Vierailija
13/16 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, jos on näin kipeä rokotuksen kanssa, miten kipeä sitä olisikaan ilman rokotusta???

Viime vuonna oli niin kova influenssa, että luulin kuolevani siihen - Se kuume oli niin järkyttävän korkea pitkän aikaa.

Nyt päätin ottaa rokotuksen ja silti olen tosi sairas ilman kuumetta.

Vierailija
14/16 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on noita kuumeettomia kuumeitakin, jos tuntuu kuumeelta vaikkei ole lämpöä on se kuumetta joka tapauksessa. Tuleeko käytettyä jotain lääkkeitä säännöllisesti? Joillakin tommosoa hassuja sivuvaikutuksia.

Ei - kyllä se nyt näyttäisi olevan tällaista kuumeetonta flunssaa liikenteessä. Mieskin oli tosi kipea, mutta ei silläkään kuumetta ollut - Oli viikon saikulla.

Vierailija
15/16 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuulostaa  tutulta. Mulla tauti alkoi lihassäryllä ja kovalla kurkkukivulla, ei juurikaan kuumetta. Tätä kesti pari päivää ja sitten alkoi pahoinvointi: en saanut syötyä mitään pariin päivään ja yökötti koko ajan. Nyt olen jo toipumaan päin, ei rokotusta.  

Vierailija
16/16 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Lepän siitepölyä on nyt ilmassa, mihin allergiset reagoi..