Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kipeänä, menkat myöhässä Yhteys??

Vierailija
13.03.2019 |

Moikka! Mulla on tilanne että kuukautiset ovat myöhässä kahdella viikolla. Hieman kumminkin taustatarinaa tähän. Olen ollut kipeä 4 viikkoa alkoi tavallisella flunssalla josta paheni kurkunpään ja hengitysteiden tulehduksiin. Olen tehnyt kolme testiä 2 viikon aikana ja kaikki näyttävät negatiivista mutta en saa asialta mielenrauhaa. Koska voiko olla niin että kuukautiset odottvat ns. parempia päiviä jolloin olen terveempi. Sen lisäksi alan saaman haamuoireita (ainakin toivottavasti) Lisääntynyt virtsantarve se on ainut mitä nyt on. Mutta voiko se johtua lääkkeistä joita sain lääkäriltä. Lääkkeet ovat siis vahvoja ja niitä on 4 erilaista. Antibiootti on niin vahvaa että voi laittaa hormonit sekaisin ( niiden syömisen aloitin vasta kun menkat olivat jo myöhässä). Verikokeisiin olen menossa mutta ne ovat vasta ensiviikolla ja jonkinlaista mielenrauhaa haluaisin ja kokemuksia voiko se johtua yllämainituista syistä. ps. Menkkani reagoivat myös herkästi stressiin ja myöhästyvät joskus tästäkin syystä. Mutta nyt ei ole ylimääräistä stressiä ollut.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet voi vaikuttaa ihan kaikkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän