Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tajusin just ettei mun tuu olemaan helppo löytää parisuhdetta

Vierailija
13.03.2019 |

Kyselin chatissa ihmisten mielipiteitä 25v neitsyt naisesta jolla ei oo ikinä ollut kunnollista parisuhdetta, sellainen minä olen. Täysin kokematon en kuitenkaan oo, on ollut lyhyitä parisuhteita, olen suudellut ja flirttaillut useiden miesten kanssa. Tahtomattani olen joutunut tähän tilanteeseen, olin 16-17v jo valmis harrastamaan seksiä mutta neitsyys ois mennyt sillon miehelle joka käytti mua kohtaan henkistä väkivaltaa ja ei pystynyt lupaamaan että vaikka antaisin neitsyyteni hänelle niin lopettaisi mun huonosti kohtelun. Hän siis kohteli mua huonosti koska oli saanut kuulla että mulla oli ylä-asteella h.uoran maine ja olin todella vihattu ihminen ja varmasti tuun aina olemaan tiettyjen ihmisten silmissä vihattu ihminen tekemieni virheiden takia. 11-vuotiaana aloin seurustelemaan ensimmäisen kerran ja suutelin myös tuolloin ensimmäisen kerran, 5 ja 6 luokalla poikaystäviä kertyi paljon koska en ollut oikeasti kypsä seurustelemaan vaikka luulin olevani ja en ollut varma miesmaustani... kuka 11-12vuotias voisikaan tietää tarkalleen minkälaisista miehistä tykkää, ei kukaan, sen ikänen on lapsi!

Sitten ihastuin varattuun poikaan ja en hänelle ikinä kertonut tunteistani, mutta vietin hänen kanssa aikaa ja yhteiselle ystävälle menin kertomaan että oon ihastunut tuohon Jimiin ja hän ei osannut pitää salaisuutta vaan meni kertomaan asiasta tyttöystävälle joka raivostui ja siitä alkoi minun raju kiusaaminen ylä-asteen ajan ja mulla oli h.uoran maine! Enkä aina osannut olla hyvä ystäväkään puhuin muista seläntakana pahaa ja levittelin itsekkin salaisuuksia. Olen tehnyt paljon virheitä myönnän sen ja nyt viimeistään aikuisena ottanut niistä opiksi ja en enää käyttäydy näin.

H.uoran maine oli hirveä kidutus, mua kiusattiin kaikilla mahdollisilla henkisillä ja fyysisillä keinoilla, kiusaajia oli paljon. Kestin kiusaamista 2 vuotta ja olin jatkuvassa stressissä liikuin koulussa tai vapaa-ajalla ulkona kun pelkäsin aina törmääväni kiusaajiin ja ikinä ei tiennyt varmaksi mitä he mulle tekevät... 2 vuotta kestin ja 15-vuotiaana meni terveys.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, aloittaja!

Jos aloitat parisuhteen jonkun kanssa, niin sinun ei ole pakko kertoa miesystävällesi, että olet vielä neitsyt. Ei mies sitä huomaa. Siis ei ihan oikeasti huomaa. Ensimmäisellä kerralla ei välttämättä tule verta ollenkaan, ja jos tulee, niin todennäköisesti niin vähän ettei sitäkään vähää huomaa. Ja jos huomaisi, niin voit olla ihan että oho, hups, nyt alkoi (muka) menkat, tai jotain.

Lähtökohta on toki se, että kun ihminen löytää "sen oikean", niin oma kumppani pitää hyväksyä sellaisena, kuin hän on. Eli löydät vielä varmasti ihanan miehen, joka ei ihmettele, että miksi olet neitsyt, vaan päinvastoin, hän vain pitää ajatuksesta. Mutta jos näyttää siltä, että tuo neitsyt juttu alkaa vaivata liikaa, ja siitä alkaa tulla ongelmia suhteen kehittymisen kannalta, niin älä kerro totuutta.

Lopuksi huomauttaisin sellaisesta asiasta, että tämä neuvo tulee nyt vertauskuvallisesti sanottuna "valehtelijoiden klubin puheenjohtajalta", eli siis henkilöltä, jolle joku neitsyydestä valehteleminen (puolin tai toisin) on ihan pikku juttu. Viikolla, ettei vastaavanlainen valehteleminen ole pikkujuttu sinulle. Mutta sitä kannattaa harkita, jos pokka kestää.

Vierailija
22/35 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaveri, joka on sun ikäluokkaa, joka on itsekin neitsyt ja jota ei mielenterveysongelmat pitäisi säikäyttää, koska itselläänkin on sellaisia.

Joten täältä päin tästä näkökulmasta katsottuna sinulla ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Sopiva pari löytyy sinullekin kunhan vain kohtaatte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kaveri, joka on sun ikäluokkaa, joka on itsekin neitsyt ja jota ei mielenterveysongelmat pitäisi säikäyttää, koska itselläänkin on sellaisia.

Joten täältä päin tästä näkökulmasta katsottuna sinulla ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Sopiva pari löytyy sinullekin kunhan vain kohtaatte.

Ootko varma että haluan oman ikäisen miehen ja joka on myös kokematon? Ei mullekkaan kelpaa kuka tahansa, kyllä ulkonäön ja luonteen tulee mielyttää myös.

Vierailija
24/35 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko varma että haluan oman ikäisen miehen ja joka on myös kokematon? Ei mullekkaan kelpaa kuka tahansa, kyllä ulkonäön ja luonteen tulee mielyttää myös.

En tietenkään osaa lukea ajatuksia. Esitit ongelmiksi neitsyyden ja mielenterveysongelmat. Nyt sinulle on monin viestein vakuuteltu, että ne eivät ole parinsaannin esteenä.

Jos haluat saada vakuutteluja muista asioista, niin sinun pitää kertoa meille ne muihin asioihin liittyvät ongelmat ja vaatimukset myös.

Ole hyvä vain, kun näin hyvään alkuun on päästy!

Vierailija
25/35 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään osaa lukea ajatuksia. Esitit ongelmiksi neitsyyden ja mielenterveysongelmat. Nyt sinulle on monin viestein vakuuteltu, että ne eivät ole parinsaannin esteenä.

Jos haluat saada vakuutteluja muista asioista, niin sinun pitää kertoa meille ne muihin asioihin liittyvät ongelmat ja vaatimukset myös.

Ole hyvä vain, kun näin hyvään alkuun on päästy!

No siis mietin myös että mitä miehet ajattelee h.uoran maineesta? aina olen tullut hylätyksi sen takia, ei väliä olenko neitsyt vai en... Monet tuntuu vaan välittävän omasta maineestaan ja sellasen kanssa ei haluta seurustella jolla on huono maine, jotta ei oma suosio ja maine menisi!

Vierailija
26/35 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se sun "hooran maine" ole jo vanhentunut jos se tuli joskus alakoululla? Tuskin edes pyörit samoissa piireissä kiusaajiesi kanssa joten yritä unohtaa tuo. Ymmärrettävästi olet hieman rikki ja sinulta puuttuu kokemuksia ja taitoja mitä useimmilla ikäisilläsi on mutta tuskin sun tarvitsee tyytyä olemaan yksin jos vaan jaksat yrittää etkä lannistu pienistä takaiskuista. Aloita hiljaa ja varovasti eikä sun tarvitse avautua heti eka treffeillä. On meitä miehiä joita tuollaiset eivät haittaa jos vaan olet muuten kiinnostava ja hyvää seuraa. Tsemiä!

Vierailija
27/35 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neitsyys on oikeasti erittäin arvokas ominaisuus kun mies rupeaa katselemaan kenen kanssa perustaisi perheen, tätä vain nykyään ei kukaan kehtaa sanoa ääneen

M

En kyllä ottaisi miestä joka ei ole samanlainen.

Vierailija
28/35 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se sun "hooran maine" ole jo vanhentunut jos se tuli joskus alakoululla? Tuskin edes pyörit samoissa piireissä kiusaajiesi kanssa joten yritä unohtaa tuo. Ymmärrettävästi olet hieman rikki ja sinulta puuttuu kokemuksia ja taitoja mitä useimmilla ikäisilläsi on mutta tuskin sun tarvitsee tyytyä olemaan yksin jos vaan jaksat yrittää etkä lannistu pienistä takaiskuista. Aloita hiljaa ja varovasti eikä sun tarvitse avautua heti eka treffeillä. On meitä miehiä joita tuollaiset eivät haittaa jos vaan olet muuten kiinnostava ja hyvää seuraa. Tsemiä!

Miksi kiusaajat ylipäätään tuhosivat minut? Olinko todella niin paha ihminen että seläntakana pahan puhumisen, salaisuuksien levittämisen ja varattuun ihastumisen takia piti viedä terveys?

Jos mun elämä ois mennyt niin kuin toivoin niin olisin tällä hetkellä onnellisesti naimisissa, terveiden 5-vuotiaan ja vauvan äiti, olisin itsekkin terve, ois hyviä ystäviä, enemmän rahaa ja tarjoilijan ammatti jossa pärjäisin hyvin.

Vierailija
29/35 |
16.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neitsyys on oikeasti erittäin arvokas ominaisuus kun mies rupeaa katselemaan kenen kanssa perustaisi perheen, tätä vain nykyään ei kukaan kehtaa sanoa ääneen

M

En kyllä ottaisi miestä joka ei ole samanlainen.

Haluan kumppanikseni miehen joka on mua 2-15v vanhempi. Jos on lapsia edellisestä suhteesta ne katsotaan eduksi. Luonteelta tulisi olla romanttinen ja tunteellinen, ahkera tekemään töitä, tykkää matkustella, kokeilunhaluinen, charmikas, luova, tykkää juhlia, rento, intohimoinen, avoin, luotettava, turvallinen ja suojeleva, hyvä isä, tykkää eläimistä etenkin koirista. :)

Vierailija
30/35 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
31/35 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kiusaajat ylipäätään tuhosivat minut? Olinko todella niin paha ihminen että seläntakana pahan puhumisen, salaisuuksien levittämisen ja varattuun ihastumisen takia piti viedä terveys?

Jos mun elämä ois mennyt niin kuin toivoin niin olisin tällä hetkellä onnellisesti naimisissa, terveiden 5-vuotiaan ja vauvan äiti, olisin itsekkin terve, ois hyviä ystäviä, enemmän rahaa ja tarjoilijan ammatti jossa pärjäisin hyvin.

Ei vika ole sinussa. Kiusaajasi oli julmia ja idiootteja ja kuka tietää miksi ylipäätään kiusataan? Olin itsekin kiusattu joten voin hyvin samaistua tilanteeseesi. Ero on että olen jo yli 40 ja olen hyväksynyt etten voi saada haluamaani elämää perheen ja omien lasten kanssa. Sinä olet sentään vielä nuori ja kaikki on mahdollista vaikka tällä hetkellä tuntuisikin ylivoimaiselta.

Vierailija
32/35 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vika ole sinussa. Kiusaajasi oli julmia ja idiootteja ja kuka tietää miksi ylipäätään kiusataan? Olin itsekin kiusattu joten voin hyvin samaistua tilanteeseesi. Ero on että olen jo yli 40 ja olen hyväksynyt etten voi saada haluamaani elämää perheen ja omien lasten kanssa. Sinä olet sentään vielä nuori ja kaikki on mahdollista vaikka tällä hetkellä tuntuisikin ylivoimaiselta.

Kiitos :)

Vierailija
33/35 |
17.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää tuo kokemasi. Minulla vähän samankaltainen ongelma mutta olen sinua vanhempi.

On kiusattu koulussa ja etenkin pojat tätä tekivät. Nauroivat, pilkkasivat ja nimittelivät. Mietin jo koulussa, että ovatko todella kaikki pojat samanlaisia koska joskus liittyivät kiusaamiseen myös sellaiset jotka eivät muuten kiusanneet. Siksi en koskaan ole luottanut miehiin eikä ole koskaan ollut mitään parisuhteeseen viittaavaakaan. Inhottaakin ajatella koskaan olevan. Joskus oon ajatellut mielessäni että ei varmasti kukaan saa minua koskaan koskea. Mitä olen lukenut, kipuahan mies naiselle aiheuttaa muutenkin eli onko sen arvoistakaan. Nykyään on ns. suhde varattuun mieheen jonka koen välillä käyttävän minua hyväksi, aina koskemassa ja vaikka hänelle yritän sanoa etten tykkää, ei tajua.

Miksi muuten olit kopioinut monta kertaa saman tekstin yhteen kommenttiin?

Jos tämmöiset kertomukset olisi totta, niin aikamoisia sekopäitä on vapaalla jalalla. Siis kipua tuottaa miehet ja koskea ei saa, mutta kuitenkin suhde varattuun mieheen. Melko sekopäiseltä vaikuttaa, tosin Porvoossahan näitä riittää

Vierailija
34/35 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en oikeasti oo viallinen, niin miks aloituksessa on niin paljon alapeukkuja?

Vierailija
35/35 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos en oikeasti oo viallinen, niin miks aloituksessa on niin paljon alapeukkuja?

Koska olet jäänyt jumiin teiniaikoihin. Kirjoitat kuin teini, vaikka olet jo aikuinen. Kyllä sä tarvitset terapiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi