Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Farkkuhame + legginsit yhdistelmä:

Vierailija
17.03.2013 |

Onko vielä sulla käytössä? Tai legginsit ylipäätään?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, koska minulla on todella mukava äitiysfarkkuhame joka ei kiristä mistään, mutta on vähän liian kylmää vielä niin käytän sen alla leggingsejä jotka ovat myös pehmeitä ja mukavia eivätkä kiristä mistään =)

Vierailija
2/8 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en legginsseistä luovu. Talvella käytän niitä pitkiksinä toppahousujen tai farkkujen alla. Leudommilla ilmoilla käytän hameiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt pitkiä kalsareita ikäni enkä luovu niistä, vaikka nimeksi laitettaisiin leggins tai mitä muuta tahansa. Farkkuhametta tai shortseja en tosin koskaan ole kalsareiden päälle pukenut. 

Vierailija
4/8 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi yhdistelmä oli käytössä viimeksi 5 vuotta sitten.

Legginsejä pidän edelleen silloin tällöin.

Vierailija
5/8 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näkee naisen käyttävän legginsejä, on se sen merkki että naisen jalat näyttävät paljaina ihan hirveiltä ja nainen itsekin tietää sen... puistatus

Vierailija
6/8 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä trikoolegginsejä en ole pitänyt koskaan. Sellaisia vähän paksumpaa kangasta olevia farkkulegginsejä pidän kyllä jatkuvasti pitkien paitojen kanssa.

Vierailija
7/8 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 20:01"]

Jos näkee naisen käyttävän legginsejä, on se sen merkki että naisen jalat näyttävät paljaina ihan hirveiltä ja nainen itsekin tietää sen... puistatus

[/quote]

Tai sen merkki että nainen palelee eikä halua käyttää ohuita sukkahousuja pakkasilla, vaika hametta tykkääkin käyttää?

Vierailija
8/8 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 20:01"]

[/quote]

Onpa älykäs kommentti. Ja niin epätosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi