Lääkäri löysi rinnastani tiivistymän, pelottaa...
Lääkäri löysi palpoidessa toisesta rinnastani tiivistymän. On sellainen tiiviimpi kohta rinnan kainalon puoleisessa sivussa, ei mitenkään hirveän tarkkarajainen tai selkeä kyhmy. Itse en ole tuota huomannut, mutta kyllä sen sieltä tuntee ja toisella puolella ei vastaavaa ole. Hirvittää, että jos on syöpää :( Mammografiaan ja ultraan olen menossa. Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta?
Kommentit (7)
Hyvä että heti tutkitaan ja lääkäri oli tarkkana.
Olet hyvissä käsissä ja mene turvallisin mielin mammoon ja ultraan, ovat mukavaa ja viisasta porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
On, hyvin meni, ei ollut kyse mistään vaarallisesta. Hyvä että asia tutkitaan!
Hävisikö tiivistymä sinulta vai onko edelleen olemassa?
Ap
Noita tiivistymiä voi tulla hormonitoiminnan seurauksena ja ne tulee ja menee, mutta hyvä kun tutkitaan näin nopeasti <3
Mulla on ollut 2 fibroadenomaa, leikattu, ei vaarallisia.
Minulta löydettiin rintasyöpä ennen Joulua. Mammografiassa olin, ja määrättiin ct-kuvaan sekä isotooppikuvaukseen ja paksuneulanäyte otettiin. Varmistui syöpä, 100% hormooniherkkä joten aloitettiin hormonilääkkeellä hoito. Nyt otan pillerin päivässä, ja tarkoitus on pienentää kasvainta operaatiota varten.
Olin onnekas ettei etäpesäkkeitä löytynyt ja säästyin kemolta koska hormoniherkkä.
Huomenna menossa tapaamaan onkologiani. Jännittää mitä sanotaan! Tuskin kuitenkaan leikkausta vielä, koska hormonihoito pienentää kasvainta hitaammin kuin kemo. Ennuste on kuitenkin positiivinen.
Olen hyvässä kunnossa enkä tunne olevani sairas millään tapaa.
Ehdottomasti kannattaa tutkituttaa heti jos jotain epäilyttävä löytää! Toivottavasti sinun kohdallasi on kyse jostain harmittomasta.
Vierailija kirjoitti:
Minulta löydettiin rintasyöpä ennen Joulua. Mammografiassa olin, ja määrättiin ct-kuvaan sekä isotooppikuvaukseen ja paksuneulanäyte otettiin. Varmistui syöpä, 100% hormooniherkkä joten aloitettiin hormonilääkkeellä hoito. Nyt otan pillerin päivässä, ja tarkoitus on pienentää kasvainta operaatiota varten.
Olin onnekas ettei etäpesäkkeitä löytynyt ja säästyin kemolta koska hormoniherkkä.
Huomenna menossa tapaamaan onkologiani. Jännittää mitä sanotaan! Tuskin kuitenkaan leikkausta vielä, koska hormonihoito pienentää kasvainta hitaammin kuin kemo. Ennuste on kuitenkin positiivinen.
Olen hyvässä kunnossa enkä tunne olevani sairas millään tapaa.
Ehdottomasti kannattaa tutkituttaa heti jos jotain epäilyttävä löytää! Toivottavasti sinun kohdallasi on kyse jostain harmittomasta.
Millaiset oireet sinulle oli? Patti, tiivistymää, kipua?
On, hyvin meni, ei ollut kyse mistään vaarallisesta. Hyvä että asia tutkitaan!