Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsotko mieluiten elokuvia samassa elämäntilanteessa olevista kuin itse olet? Esim. jos olet sinkku, katsot sinkuista kertovia?

Vierailija
13.03.2019 |

Jos olet perheellinen, katsot mieluiten perheestä kertovia? Jos olet sinkku, katsot sinkusta kertovia? Jos olet parisuhteesta, katsot pariskunnista kertovia? Jos olet opiskelija, katsot opiskelijoista kertovia?

Itse huomasín että katson. Opiskelijana katsoin paljon opiskelijoista kertovia filmejä mutta nyt vanhempana ei enää kiinnosta, sinkkuna ollessani sinkuista kertovia ja parisuhteessa ollessani pariskunnista kertovia jne.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen nyt ottaa. Olen viisikymppinen sinkkunainen, joka katsoi mieluiten murhamysteerejä varhaisteininä ja katselee ainoastaan niitä edelleen. :)

Vierailija
2/8 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen 20 v nainen, ja katson paljon toiminta- ja scifi-elokuvia, joissa pääosissa on yleensä miehiä. En koe mitään erityistä halua ”samaistua” elokuvahenkilöihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mä katson mieluiten hyviä elokuvia, sillä ei oikeastaan ole kauheasti väliä, mistä ne kertovat!

Vierailija
4/8 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson sen verran elokuvia, että tuollainen ei olisi edes mahdollista (ellei tietenkin katso samoja leffoja uudestaan ja uudestaan).

Vierailija
5/8 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin näkemäni elokuva on Tuntematon sotilas. En ole armeijassa vaan nelikymppinen perheenäiti.

Katson todella harvoin elokuvia. Luen kirjoja laidasta laitaan, mutta niissäkään ei esiinny vain perheenäitejä. Juuri sain loppuun murhamysteerin.

Vierailija
6/8 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Tykkään sota- taistelu- ja scifileffoista. Ei oikein ole samaistumispintaa. Kamppailulajia kyllä olen harrastanut, mutten enää edes sitä.

Vierailija
7/8 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Katson ja luen kaikenlaisista ihmisistä juttuja. Olen kiinnostunut koko elämän kirjosta.

Vierailija
8/8 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, tämän takia Rambo kuuluukin suosikkeihin.