G: Mitä ruokaa teillä tänään?
Kommentit (44)
Poika teki tänään possupataa, mun pitää vielä tehdä iltaruoka.
Smetanalohta, perunamuusia ja uunijuureksia (porkkana, punajuuri ja lanttu. Lisukkeena myös kurkkua ja kirsikkatomaatteja.
Jälkkäriksi mämmiä kermalla tai vaniljakastikkeella.
Nam, hyvää oli!
Grillikana, basmatiriisiä, currykastiketta paistoliemeen tehtynä, salaatti. Jälkiruuaksi tiramisu.
Lounaaksi oli elisen ja perjantain tähteet: Pehtoorin perunalooraa ja kanawokkia. Päivälliseksi kanankoipia, porkkanaraastetta ja ohraa
itsetehtyä lihapiirakkaa ja salaattia.
Karjalanpaistia, vaihteeksi liedellä haudutettuna. Perunamuusia pussista kaveriksi.
Lounaaksi oli jämät toissapäiväisestä paahtopaistista ja punaviinikastikkeesta, uutena sen kanssa parsakaalia valkosipulin ja cashew-pähkinöiden kanssa + paistettuja perunoita ja feta-melonisalaatti.
Illalliseksi tulee näillä näkymin ihan spagetti bolognesea, minulla on pastaan hirveä himo. Olin ajatellut että sunnuntaina syötäisiin vähän elegantimmin, mutta nyt vain tekee ihan sairaasti mieli spagetti bolognesea.
Chilillä maustettua possun filettä, perunoista ja kesäkurpitsasta tehtyä gratiinia, salaattia. Toista ruokaa ei tänään kotona laiteta, kohta lähdetään kyläilemään.
En tee ruokaa. Puoli pulloa viiniä olen juonut. Muut saavat huolehtia omat ruokansa.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 14:41"]
En tee ruokaa. Puoli pulloa viiniä olen juonut. Muut saavat huolehtia omat ruokansa.
[/quote]
Sunnuntain seitinohuet! :D Ei kai jää vaivaiseen puoleen pulloon?
Piti olla miilunpolttajan spagettia, mutta parmesaani oli homehtunut. :(
Intialainen pata, riisiä, raitakastiketta ja naanleipää...HYVÄÄ
Eilistä jauhelihaherkkusienikastiketta ja pastaa. Tuli tehtyä eilen vähän tuhti annos; kahdestaan ollaan!
Luonaaksi mies ja lapsi söi lihaperunasoselaatikkoa (eines). Päivälliseksi puolikas naudan sisäfile jonka paistan uunissa yrttien kera. Lisukkeeksi uuniperunoita. Salaattia jos jaksan tehdä. Olen niiiiin kyllästynyt tohon kaninruokaan, maistuu niiiin puulta.
Avokadopastaa, marja/jäätelösysteemi
Lounaaksi eilisistä jämistä paistettua riisiä&kanaa jälkkäriksi mustikkakakkua. Iltaruuaksi on kebabia (pakastekebablihaa, riisiä, tomattikastike, yms,).
[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 15:00"]
Uunilenkkiä ja ranskalaisia.
[/quote]
Näin meilläkin.
Lounaaksi oli kiinalaista liha-kasvispannua riisin kera. Päivälliseksi tulee perunoita ja mureketta.
Mureiita naudanfilepihvejä mustapekkakastikkeessa, keitettyjä perunoita ja salaattia. Jälkkäriksi mustikkarahkaa.