Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kondomit pilaavat seksin koska ne usein puristavat liikaa. Mistä löytää esim. 60 mm leveitä?

Vierailija
13.03.2019 |

Kaikki kortsut joutuu seksissä enemmin tai myöhemmin heittämään roskiin ja jatkamaan paljaalla loppuun. Ei vaan meinaa tuntua miltään ku kumit puristaa liikaa. Täytyis löytää leveämpiä malleja ku paksuutta kerran tuntuu olevan. Kaupoissa näyttää kortsut olevan 49mm - 54 mm tai parhaimmillaankin 56 mm.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla tuo isoin mysize käytössä, se on muuten hyvä, mutta tuntuu aika paksulta.

M46

No mikset käytä yhtä kokoa pienempää jos tuo kerran isolta tuntuu? 

Pienempi koko ei varmastikaan ole yhtään ohuempi vaan yhtä paksu.

Ja mua vähän huvittaa tää palstamammojen tapa käyttään noita peukkuja.. 11 YKSITOISTA, alapeukkua tuolle miehen kysymykselle että mistä sais isompia kondomeja :-D

Voi hitto teitä.

Antakaa mullekin hei alapeukkuja ku kerron että itsellä oli sama ongelma ku joutu kondomeja ryhtyä käyttää uuden naisen kanssa että joitakin merkkejä ei saanut rullattua päälle lainkaan. Jotkut sai päälle mutta ne hajos paneksiessa ihan jatkuvasti.

Muunmuassa nuo jo mainitut MySize -kumit oli aika hyvä löyty, seksikaupasta.

Nämä alapeukuttajat ovat vaan kateellisia ja haluaisivat kunnon paksua mulkkua, mutta on vaan tyytyminen oman kaljamahaisen miehen puolivelttoon pieneen piliin.

Vierailija
22/29 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla tuo isoin mysize käytössä, se on muuten hyvä, mutta tuntuu aika paksulta.

M46

Pienempi koko ei varmastikaan ole yhtään ohuempi vaan yhtä paksu.

Ja mua vähän huvittaa tää palstamammojen tapa käyttään noita peukkuja.. 11 YKSITOISTA, alapeukkua tuolle miehen kysymykselle että mistä sais isompia kondomeja :-D

Voi hitto teitä.

Antakaa mullekin hei alapeukkuja ku kerron että itsellä oli sama ongelma ku joutu kondomeja ryhtyä käyttää uuden naisen kanssa että joitakin merkkejä ei saanut rullattua päälle lainkaan. Jotkut sai päälle mutta ne hajos paneksiessa ihan jatkuvasti.

Muunmuassa nuo jo mainitut MySize -kumit oli aika hyvä löyty, seksikaupasta.

Nämä alapeukuttajat ovat vaan kateellisia ja haluaisivat kunnon paksua mulkkua, mutta on vaan tyytyminen oman kaljamahaisen miehen puolivelttoon pieneen piliin.

Kaljamaha ja puoliveltto pili... ihan itsekö keksit? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just vähän aikaa sitten kysyin täältä samasta aiheesta, mutta meni sivuraiteille se(kin) ketju, (koska kaikki kortsut menee jopa duudsoneiden pään ympärille) ja minulle neuvottiin ettei täältä SEKSIPALSTALTA kannata tällaisia asioita kysellä... Kiitos siis näistä vinkeistä, )

Vierailija
24/29 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M46

?? Ei vaan se materiaali on paksua ja eikä sen läpi tunne niin hyvin, kuin joissakin muissa.

Vierailija
25/29 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just luin juttua missä oli, että miksi miehet ei halua käyttää kumia. Suurin syy oli, että ne ovat liian isoja, yllätys, yllätys. Siis yleensä liian pitkiä ja miehiä hävettää/ottaa aivoon, kun oma kalu ei täytäkään koko kortsua.

Vierailija
26/29 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kyllä iha avuton ukko. On helvetin vaikeaa löytää googlesta kondoomeja tai tajuta apteekista kysyä.

T. M29

Vierailija
27/29 |
26.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

60mm kondoomi on liian iso 98% miehistä! Taitaa suomessa olla maailman suurimmat munat. 🤣😂🤣😂🤣

Vierailija
28/29 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

60mm kondoomi on liian iso 98% miehistä! Taitaa suomessa olla maailman suurimmat munat. 🤣😂🤣😂🤣

Jossainhan ne on oltava.

Vierailija
29/29 |
25.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisikö lainapeite?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän