Kondomit pilaavat seksin koska ne usein puristavat liikaa. Mistä löytää esim. 60 mm leveitä?
Kaikki kortsut joutuu seksissä enemmin tai myöhemmin heittämään roskiin ja jatkamaan paljaalla loppuun. Ei vaan meinaa tuntua miltään ku kumit puristaa liikaa. Täytyis löytää leveämpiä malleja ku paksuutta kerran tuntuu olevan. Kaupoissa näyttää kortsut olevan 49mm - 54 mm tai parhaimmillaankin 56 mm.
Kommentit (29)
Käytä Minigrip-pussia. Voi vähän rapista, mutta ainakaan ei purista.
Vierailija kirjoitti:
Netistä tai alan liikkeestä MySize -merkki. Pelastanut monen parin seksielämän.
täytyypä testatta. kiitos vinkistä
Tuolta saapi sopivia joka tikkuun.
https://ihmeellinenhuone.fi/seksilelut/Kondomit/my-size-kondomit
My size.
Joskus sai kondomikuningas.fi tilata jonkun koepakkauksen mihin sai valita vaikka kaikki erikokoisia kondomeja.
Lidlissä on myynnissä vain pieniä. Ilmeisesti tarkoitettu Japanin markkinoille ja sama malli tulee Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
My size.
Joskus sai kondomikuningas.fi tilata jonkun koepakkauksen mihin sai valita vaikka kaikki erikokoisia kondomeja.
Itse olen siirtynyt kokonaan MySize käyttäjäksi. 57 vielä menee, mutta 60 helpompi rullata, eikä purista liikaa.
kumiukko.fi sieltä olen tilannut mysize 60 kortsuja. Pirullisen pieniä nuo perus sultanit yms. Ympärys 14,5cm eli tuo 60-64 hyvä koko itselle.
Juu noissa riittä just ympärysmitta mutta ovat aika lyhyitä. Rullautuvat ulos vedettäessä helposti pois kun liian paöjon vartta jää paljaaksi.
Höh. kirjoitti:
Juu noissa riittä just ympärysmitta mutta ovat aika lyhyitä. Rullautuvat ulos vedettäessä helposti pois kun liian paöjon vartta jää paljaaksi.
Höpsis, vai onko sulla yli 20cm pitkä penis.
kirjoitin googleen kondomit, menin ekaan kauppaan josta heti löytyi 60mm kumeja.
No mu474tta ONNEKSI I.H. kauppias oli paikalla kertomassa!
Minulla tuo isoin mysize käytössä, se on muuten hyvä, mutta tuntuu aika paksulta.
M46
Vierailija kirjoitti:
Minulla tuo isoin mysize käytössä, se on muuten hyvä, mutta tuntuu aika paksulta.
M46
No mikset käytä yhtä kokoa pienempää jos tuo kerran isolta tuntuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M46
No mikset käytä yhtä kokoa pienempää jos tuo kerran isolta tuntuu?
Pienempi koko ei varmastikaan ole yhtään ohuempi vaan yhtä paksu.
Ja mua vähän huvittaa tää palstamammojen tapa käyttään noita peukkuja.. 11 YKSITOISTA, alapeukkua tuolle miehen kysymykselle että mistä sais isompia kondomeja :-D
Voi hitto teitä.
Antakaa mullekin hei alapeukkuja ku kerron että itsellä oli sama ongelma ku joutu kondomeja ryhtyä käyttää uuden naisen kanssa että joitakin merkkejä ei saanut rullattua päälle lainkaan. Jotkut sai päälle mutta ne hajos paneksiessa ihan jatkuvasti.
Muunmuassa nuo jo mainitut MySize -kumit oli aika hyvä löyty, seksikaupasta.
Netistä tai alan liikkeestä MySize -merkki. Pelastanut monen parin seksielämän.