Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhoan tyttölapsia ylikaiken

Vierailija
17.03.2013 |

Ärsyttäviä hienohelmoja ja typeriä keimalijoita, jotka kuvittelee saavansa tahtonsa läpi pienellä itkulla tai silmien räpäytyksellä. Onneks meillä on vaan poikia.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sä vaikutat ihan hirveältä ihmiseltä.

Onneksi täällä maailmassa on sympaattisia tyttöjä ja naisia tasapainottamassa joidenkin miesten luomaa pahuutta.

Mä en haluais törmätä suhun pimeällä kujalla.

Apua sentään....mä pelkään sua jo näkemättä. Muutaman viestin perusteella.

Vierailija
22/36 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 14:10"]

Tästä ehkä muuten saisi ihan mielenkiintoisen keskustelun siitä huolimatta että aloitus tuli Porvoon suunnalta. Oma mummoni suhtautui tyttöihin selkeästi negatiivisesti, mutta poikia lellitteli oikein urakalla. Näitä ihmisiä siis on ihan oikeasti.

[/quote]

Minun appivanhempani ovat samanlaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

odota kun pääsevät murrosikään. Vaikka itsellänikin on tyttö, on se tyttöjen juonittelu, selkään puukottaminen, pissistely ja haukkuminen aivan järkyttävää.

[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 13:15"]

Myönnän, että itseänikin ärsyttää tytöt ainakin poikani ikäluokassa (5-vuotiaat). Vääntävät koko ajan itkua miespuolisten läheisyydessä, kieroilevat porukoissa ja kitisevät kaikesta. Useamman kerran esim. bussissa tämmöinen prinsessa on saanut itkukohtauksen, kun ei ole päässyt istumaan haluamalleen paikalle. Rasittavaa!

[/quote]

Vierailija
24/36 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään välität omista lapsistasi, niin yritä, yritä todella kovasti salata tämä asennoitumisesi. Aina parempi mikäli hakeudut hoitoon noiden ongelmiesi vuoksi, etteivät lapsesi joudu kärsimään, mutta kuulostat ihmiseltä, joka ei niinkään lapsista välitä.

Vierailija
25/36 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 13:13"]

Ilmeisesti ette osaa lukea, mutta en ole nainen jos on niin vaikea ymmärtää. Huomaa kyllä ettei teilläkään mitään päässä liiku. Hyi vittu.

[/quote]

No jos vittuakin vihaat, niin sitten en enää ihmettele. Ei kai homot niin vituista välitä, joten on ymmärrettävää, että koko vastakkainen sukupuoli voi inhottaa.

Minä puolestani olen ihan tavallinen heteronainen, mutta en minä silti muita naisia vihaa, vaikka niillä vittu onkin.

Vierailija
26/36 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos olet nainen, niin sinulla on ongelmia oman itsetuntosi kanssa. Toivottavasti et siirrä sitä poikaasi:(. Hae apua. Tai, jos olet porvoosta, niin so boooooooooooring.

Vierailija
27/36 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 14:16"]

miten teistä on tullu tollasia ihmiskääpiöitä?

[/quote]

musta on tullut kun haistelen rasvaliottimia ja syön kenkälankkia

Vierailija
28/36 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa muuta, onneksi teillä tosiaan on vaan poikia! Sinun kautta he eivät voi oppia normaalia suhtautumista naissukupuoleen. Toivotaan että mahdollisia puolisoita valitessaan poikasi päätyvät miespuolisiin kumppaneihin, niin ei tarvitse sinun kärsiä muista naisista kuin itsestäsi lähipiirissä :)

Vierailija
29/36 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on tyttöjä sekä poikis, kummissakin omat hyvät ja huonot puolensa. 

Tuo ap:n kuvailema kierous on kyllä sellainen mitä yritän kovasti karsia omista tytöistäni, samoiten hienohelmaisuus ja turhan itkeminen.

Mulle on kyl sanottukin pari kertaa, että huomaa, että on isoveljiä mun tytöllä. Koen sen positiiviseksi.

Pojista taas sellainen turha machoilu on se mitä yritän karsia.

Vierailija
30/36 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta tulee vielä ihan mahtava anoppi miniöillesi![quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 12:47"]

Ärsyttäviä hienohelmoja ja typeriä keimalijoita, jotka kuvittelee saavansa tahtonsa läpi pienellä itkulla tai silmien räpäytyksellä. Onneks meillä on vaan poikia.

[/quote]

Vierailija
31/36 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:han kertoi olevansa mies. Siis oletettavasti homo, koskapa vihaa naissukupuolta niin paljon. Miten hän on onnistunut saamaan biologisia poikalapsia, sitä voi nyt sitten seuraavaksi ihmetellä.

Ottaen huomioon kaiken, mitä ap on itsestään kertonut, hänen viestinsä on Porvoosta.

Vierailija
32/36 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, näitä lasten vihaajia on tässä viimeaikoina tullu julkisuuteen ihan "mukavat" määrät ja lisää vissiin on tulossa. Ei lopu sossujen eikä poliisien työt ihan lähiaikoina...

Vierailija
33/36 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Maailmassa on kahta erilaista lapsityyppiä, vain kahdenlaisia lapsia.

Vierailija
34/36 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2013 klo 13:13"]

Ilmeisesti ette osaa lukea, mutta en ole nainen jos on niin vaikea ymmärtää. Huomaa kyllä ettei teilläkään mitään päässä liiku. Hyi vittu.

[/quote]

Anteeksi, mutta et maininnut sukupuoltasi aloituksessa ja täällä useimmat on naisia, niin siksi varmaan monet oletti sinun olevan nainen.

Vierailija
35/36 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeasti pelottavaa että on olemassa ap:n kaltaisia ihmisiä...Ja joku on tehny lapsiakin semmosen kanssa....Voi helevetti, toivottavasti näistä lapsista kasvaa normaaleja aikuisia...

Vierailija
36/36 |
17.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä! Mietin juuri, että onko tässä seuraava Eerikan kaltainen case käsillä? Siis hyi helvata mikä tyyppi.

Toisaalta moni poikavoittoisen perheen äiti tekee vielä sen yhden toiveenaan saada se tytsi. Olette varmaan huomanneet, miten lapsenteko loppuu usein kun vihdoin saadaan se tyttö. Joku juju siinä vain on, että naiselle tyttölapsen saaminen on erityisen hieno juttu. On siis mahdollista, että ap on vain mahdottoman kateellinen (!) tyttölapsista.

Minulla on kaksi tyttö ja olen iloinen heistä enkä taas osaisi olla poikien kanssa. Toisaalta en heitä kyllä inhoakaan, onhan mun mieskin "poika". :)

Mutta ap:ta on kyllä mielenkiintoinen analysoida (viha omaa sukupuolta kohtaan jne..mitä hänelle tapahtui, että alkoi vihata omaa sukupuoltaan, iik, ehkä jopa raiskaus tms?) .